Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Omalle kuvalle tipahti hiusharja (kyllä, olen näin taitava) sillon ihan tuoreena ja rullas yhdestä kohdasta nahkat. Onni oli, että se on kohdassa, jossa se pieni arpi on oikeestaan hyväkin.Tossa on muuten yks syy miks en oo vielä ottanu tatuointeja. Oon niin perhanan onnettomuusaltis ja herkkäihonen, että esim käsistä tatuoinnit kulahtais varmasti vuodessa pilalle.
Hyttyset on syöneet mun nilkat täysin, raavituttaa ja vituttaa. Onneksi on kehittynyt salamannopea yhden käden hyttysten nitistysote.
Eihän hyttysiä tapa kahdella kädellä kun tarhalaiset. Sun ikäset täälläpäin nyppii hyttysiltä jo kärsät kahella sormella. :D
Mulla on hyttysenpisto suoraan tatuoinnin alla. Tai siis kohdalla. Siinä. Keskellä tatuointia. En viiti raapia ku sit raapisin ihon rikki ja minun tiikeriin ei mitään jurmuja saa tulla, ärrrkle.
Eihän hyttysiä tapa kahdella kädellä kun tarhalaiset. Sun ikäset täälläpäin nyppii hyttysiltä jo kärsät kahella sormella. :D
Ei muuten varmaan jää jälkee vaikka kuinka raapisit. On ottanu tää meikäläisenkin käpälä senverran damagee ja viiltoo matkanvarrella, eikä mitään jälkiä ole
Siis missä se tatuointi on? :DMun tuuri on mun tuuri, eli ihan vissiin vetäis koko mirrin rullalle :D Joko se sun kätes on valmis, vai vieläkö pitää niitä nacholastuja hioa?
Siis missä se tatuointi on? :D
Noh noh, äläpä ny nokkiis ota ku setä vähän kiusaa :D Oli vaan niin herkullinen ja otollinen tilanne, että pakko oli vähän takertua.Höh. Tatuointi on reidessä ja se on tiikeri. Se on se mirri. Ei mikään muu. HYI SUA!
Noh noh, äläpä ny nokkiis ota ku setä vähän kiusaa :D Oli vaan niin herkullinen ja otollinen tilanne, että pakko oli vähän takertua.
Mutta joskus hevosella ratsastuksen jälkeen voi mirri olla rullalla...sananmukaisesti.
Oi niitä ihania heppatyttömuistoja...paikat rakoilla ja kuseminen...aiiih! Tuli vaan mieleen ku melkein pääsin hepoilemaan monen vuoden jälkeen, mut ehkä ens viikol si. Kelasin kans et kuinkakohan jumissa sitä olis seuraavana päivänä...
Hyi helvete. Taidan vastedeskin laskea hevosaineksen päälle vaan ylähuuleni, tossa vois mennä isyys hyvin äkkiä.Se on kyl totta. Varsinkin jos esteitä hypätessä meetvurstimakkara on päättäny vetää liinat kiinni ja oot iskeny tavaras satulan etuosaan. Täysillä.
Oi niitä ihania heppatyttömuistoja...paikat rakoilla ja kuseminen...aiiih! Tuli vaan mieleen ku melkein pääsin hepoilemaan monen vuoden jälkeen, mut ehkä ens viikol si. Kelasin kans et kuinkakohan jumissa sitä olis seuraavana päivänä...
Käyhän oitispaikalla tsekkaamassa profiilista vähän Patleetin kuvia, piirtyy hyvin äkkiä mieleen että kyseessä on nainen :DOli muuten oudohko teksti kun jostain olen saanut mieleen, että olet mieskirjoittaja. Mietin, että sinulla varmaan sitten on ollut exänä heppatyttö, joka on osannut "ratsastaa" paikat rakoille ja kuseminenkin sattuu kun on saanut kunnon kyydit. Vasta toinen lause sai epäilemään.