Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kylläpäs haisee sormi homeelle taas. Jokohan kohta kynsi irtoaa niin sais vähän happea toi pipi. Örgh

Jes, nyt takaisin lomalaisen arkeen ja huomenna salille. Mua pelottaa. Viime viikon käynneistä oli koko kroppa jumissa ainaki neljä päivää. Nyt vasta on pohkeet kuosissa. Muttah, ihanaa tulla kotiin!

Mikähän siinä on kun seisova pöytä pitää ottaa aina haasteena... Kohta 6 tuntia syömisestä ja olo on ihan paska. Vitun kiinalaiset

^^Olin kaverin luona viikonlopun ja frendi tarjos ruoat, joten minähän söin kuuliaisesti senkin jämät...

Huomenna hammaslääkäriin ekaa kertaa vuoteen. Helkkari. Ala-asteella pelkäsin hammaslääkäriä, kun minulta on siellä revitty niin monta hammasta. Hampaita on meinaan kun hailla, eli parissa rivissä.

Ja taas dieetille. Miksi sitä ei voi olla lomaa niin, ettei tartte kerätä kiloja? Muutenkin liikunnat jääneet vähiin.

No mut sit siivuoksen ja tiskaamisen jälkeen on hyvä mieli. Ja kivempi on syödä puhtaalta lautaselta :)

Mut joo, ymmärrän tiskaamisen tuskan. Sen takia hankin astianpesukoneen. Minä vain vihaan tiskaamista.

Ja taas dieetille. Miksi sitä ei voi olla lomaa niin, ettei tartte kerätä kiloja? Muutenkin liikunnat jääneet vähiin.

Mulla on taas kiloja lahtenyt nain lomalla. Kai se johtuu tasta nestedieetista ja ympariinsa pomppimisesta... :rolleyes:

Ihanat nama baarityolaisen tyoajat. Kahdeltatoista vasta duuniin, kotiin sitten kiireesta ja siivouksen maarasta riippuen klo 5-6. Ysilta pitaisi olla sit jo kaupungilla hoitamassa asioita.

Tuli käytyä vähän ajelemassa ja kuuntelemassa musiikkia. Moonsorrow - Verisäkeet ja Rhapsody(of Fire) - Dawn of Victory levyt tuli kuunneltua pariin kertaan. Hienoutta!

Kylläpä vanhaa väsyttää. Kädet tuoksuu vieläkin ihan vauvalle kun tuoreen kummipojan kanssa tutustuttiin toisiimme. Nukku-Matti kainaloon ja unille :)

Back
Ylös Bottom