Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perskule ku lipsahti lavat auki vinopenassa, nyt sattuu vähän olkapäähän.. Onneks oli pudotussarjan viimenen setti kyseessä, ei ollu kovin isot painot. Vituttaa silti.

Jos se on vielä kylmä talvella niin vuoden keskilämpötila on kivasti kohdillaan:-)

Onneksi ei ole sitä ongelmaa! Kyllä se jäätelö/kylmä juoma helpottaa jos meinaa liian kuumaksi olosuhteet mennä. :)

Kiva olla nyt töissä, kun siellä ilmastointi pelaa. ;)

Piti mennä tässä aamulla rannalle pötköttelemään, mutta paskanvitut. Ei siellä rannalla tarkenisi tolla säällä kuin vaatteet päällä.

^Hajotkaa sinne etelän kylmyyteen! :dance:

Täällä ois kuuma, mutta tuulee, niin ei pääse merelle souteleen. :( Pyöräilin eilen venesataman ohi ja iski taas kauhia kaipuu merelle.
Istua puuveneen kokassa jalat roikkuen veneen ulkopuolella, kun vene hiljalleen lipuu eteenpäin. Laineet liplattaa veneen tervattua
kylkeä vasten. Meri. :haart:

Oujee.Selvisin hengissä. Aamupalaksi koko yön pöydällä seisonutta mäkburgeria omnomnom.

Jaaha kovat jalkatreenit osa 2 tuli vedettyä ja hikirauhaset tais mennä paskaksi, kun ei hikoilu lainkaan lopu. Salilla lämpötila oli 24 astetta. On kyllä tuskanen ilma treenata, mutta onneks nyt näyttää siltä, että kohta tulee vettä ja lujaa.

Hitto kun pitääkin katsoa jotain kokkiohjelmaa, missä tekevät lattariherkkuja, coktaileja sun muuta trooppisessa paikassa ja iloisella mielellä. Meinaa kypsyttää, kun tänään itse piti mennä ulos arskailemaan ja tuolla ulkona mikään aurinko paista edes. :jahas: Tässä alkaa vakavasti harkita muuttoa.

Epheeee. Ootko menossa kuun lopussa Summer soundeille? Ohjelmassa mm. Skrillex, Tiesto, Armin van Buden ja paljon muita mita en nyt muista.

Epheeee. Ootko menossa kuun lopussa Summer soundeille? Ohjelmassa mm. Skrillex, Tiesto, Armin van Buden ja paljon muita mita en nyt muista.

Allyyyy emmää mihkään trancefestareille viitti lähteä. Sielä tuu kun pää kipeeksi jos koko illankin kuuntelee sitä samaa helvetin jumputusta samalla tempolla ja ehkä joka kymmenennessä biisissä on jotain melodiaksi tunnistettavaa mukana :D Eikä sielä ole edes Skrillexiä!

Allyyyy emmää mihkään trancefestareille viitti lähteä. Sielä tuu kun pää kipeeksi jos koko illankin kuuntelee sitä samaa helvetin jumputusta samalla tempolla ja ehkä joka kymmenennessä biisissä on jotain melodiaksi tunnistettavaa mukana :D Eikä sielä ole edes Skrillexiä!

Blaa blaa. Olen nyt kylla ihan eri mielta :D Ja luulin et tykkaat tollasesta jumputuksesta. Ma meen ite soundseille toihin ja mielellani menenkin koska siita tulee kivaa! Tamppaan tiskin takana ja fiilistelen :) Ai ei ole Skrillexia? Mulle joku sanoi etta on, mutta en sit tieda. Tarkistaisin googlella mut tan valiaikakampan netti ei ihan pelita. Pakkis toimii ihan ok mutta kaikissa muissa sivuissa lataaminen kestaa n.15min :jahas:

Blaa blaa. Olen nyt kylla ihan eri mielta :D Ja luulin et tykkaat tollasesta jumputuksesta. Ma meen ite soundseille toihin ja mielellani menenkin koska siita tulee kivaa! Tamppaan tiskin takana ja fiilistelen :) Ai ei ole Skrillexia? Mulle joku sanoi etta on, mutta en sit tieda. Tarkistaisin googlella mut tan valiaikakampan netti ei ihan pelita. Pakkis toimii ihan ok mutta kaikissa muissa sivuissa lataaminen kestaa n.15min :jahas:

No oossie eri miältä! :D joo en oo oikeen tohon transuun ja hauseen kauheesti tutustunut. Kyllä mä Buurenin UMF keikan katoin tuubista ja se oli kyllä hienoa, mutta tuskin jaksaisin koko iltaa saati koko viikonloppua kuunnella moista saati jotain tylsempää trancea.. Kuukletin myös nottei Krillekki oo kemuissa mukana joten nou hätä neititöktöknet.

Olkaas nyt dnb fanit siellä. Summersound kesän paras juhla salee. Ainoo mikä harmittaa on et atb ei tuukkaa. Mut onneks maison & dragen on siel. Ja sit ne olis turuski marraskuus mut katoin et 30e liput et tarvii katella sit... :D (ja se on kuitenkin turku)

Tuolta löytyy kuvia Megan Foxista sikiönä. Ei yhtään paskempi template tuo nuori Megan, josta on sitten lopulta tuunattu maailman seksikkäin nainen.

En ole Facebookin käyttäjä mutta minusta tuo reilu 35 miljoonaa likeä kuulostaa aika paljolta? Olisiko siis jopa mahdollista, että Meganilla on muitakin faneja kuin minä ja SIC-? Lisäksi tuosta 35 miljoonasta puuttuu vielä meikäläisen like kokonaan, koska minulla ei ole tiliä.

https://www.facebook.com/MeganFox

Back
Ylös Bottom