JP Fux
VIP
Moi. Oisitko ennemmin oma ittes vai Jack the Kyltymätön?
Olen täydellinen ihminen, joten joudun vastaamaan tähän visaiseen kysymykseen, että oma itseni.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moi. Oisitko ennemmin oma ittes vai Jack the Kyltymätön?
On ollut sellainen vuoristoratapäivä, etten muista viimeks. Aamupäivällä oli onnellinen ja hyväntuulinen ja helppasin kamuja muutossa. Oon oikeastaan ollut tällä mielellä jo monta päivää. Sit alkuillasta sainkin shokkiuutisen ja oon itkeskellyt on off siitä lähtien. :( Kamujen seura piristi ja piti kasassa, mut mä tarttisin kyl niin ison halin just nyt.
Virtuaalinen semmonen täältä.
Kiitos. :haart: Yritän tolkuttaa itelleni, et vielä ei oo mitään varmaa tietoa ja et asiat pitää ottaa sitä mukaa kun ne tulee, mut mä en oo kovin hyvin vakuuttanut itteeni vielä. :(
No mutta huomenta. Mukava herätä auringonpaisteeseen välillä eikä siihen ainaiseen vesisateeseen.. Kahvia, vitamiineja, hivennäisaineita, kalaöljyä, rahkaa ja mysliä, siitä on mestarien aamiainen tehty.
Nonni.. 10 kierrosta supersettejä, parikymmentä penkille nousua ja viis sarjaa pohkeita :D Johan siinä on yhdelle miehelle tekemistä. Mua jää monesti nyppimään jalkareeneisä se, että ei oo treenikaveria spottaamassa nostoja ja auttamassa negatiivisia ym. Yksin ei oikein uskalla edes prässätä loppuun, se on vittumainen paikka olla jumissa.
Missä fitness-salilla sää muuten kävit, jos ei oo prässiä, hakkia, smithiä eikä ees räkkiä? :DJoo ei. Noi kyykyt ei ole finaaliin asti, ehkä 1-2 toistoa. Siinä kroppa jaksaa aina yllättää, pystyykin vaikka 5 extratoistoon. Räkki jos olis niin tietäis totuuden. Mulle ei treenikaverit sovi. Tai sopii jos saa lähteä eri autoilla kotia ;)
Böhähä, Ykassa paistaa aurinko. Ei tuolla silti kyllä lämmin oo...Mistä nuo pilvet tuli ja miksi ne on mun auringon edessä?!! Perkele. Pitäisköhän sitä sit salille lähtee täs välissä kun ei kerran voi bikinistelläkään.