Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On ollut sellainen vuoristoratapäivä, etten muista viimeks. Aamupäivällä oli onnellinen ja hyväntuulinen ja helppasin kamuja muutossa. Oon oikeastaan ollut tällä mielellä jo monta päivää. Sit alkuillasta sainkin shokkiuutisen ja oon itkeskellyt on off siitä lähtien. :( Kamujen seura piristi ja piti kasassa, mut mä tarttisin kyl niin ison halin just nyt.

Virtuaalinen semmonen täältä.

Olipa jännittävä kolmen päivän ränni. Jotain olisi voinut skipata, mutta se on vain elämätä. Nyt uni maittaa. Kiitos kuukauden parhaimmista suudelmista, Minna - vai oliko se Sari, aivan sama.

[video=youtube_share;RWQHNd-iPxM]http://youtu.be/RWQHNd-iPxM[/video]

Kiitos. :haart: Yritän tolkuttaa itelleni, et vielä ei oo mitään varmaa tietoa ja et asiat pitää ottaa sitä mukaa kun ne tulee, mut mä en oo kovin hyvin vakuuttanut itteeni vielä. :(

Niinhän sitä aina sanotaan ja niin toki kannattaa yrittää asennoitua mutta huhu tai epäilys murtaa jo uskon väkevästi varsinkin tilanteissa joissa ei pysty itse mitenkään vaikuttamaan. Usein kuitenkin asioilla on tapana järjestyä tavalla tai toisella.

Tsemppiä ja jaksuja!

Huomenta. Onkohan se tää sänky vai mikähän sen tekee. Kaks yötä nukkunu uudes sängys ja molempina hillittömiä painajaisia. Eka yö meni karhujen kans, viime yönä sit selvittiin lento-onnettomuudesta ja paettiin omalla pikkulautalla jonneki pirun Långnesiin kasvattamaan kanoja. Voi morjens. Jos sitä aamulenkille hilpasis niin tokenee tää ajatusmaailma :D

Aamuaerobinen tehty ja nyt on helkkaristi energiaa. Pitäisi keksiä mihin saisi sitä purettua.

Tämmönen semiflunssa on ihan tyhmä. Kurkku on kipee ainoastaan iltaisin ja aamuisin. Tällä hetkellä olis niin tarvetta päästä juoksemaan, mut ei viittis oikein riskeerata, et tää pahentuis. Lomakin alkaa viikon päästä enkä mä halua aloittaa sitä kipeenä. :jahas:

No mutta huomenta. Mukava herätä auringonpaisteeseen välillä eikä siihen ainaiseen vesisateeseen.. Kahvia, vitamiineja, hivennäisaineita, kalaöljyä, rahkaa ja mysliä, siitä on mestarien aamiainen tehty.

No mutta huomenta. Mukava herätä auringonpaisteeseen välillä eikä siihen ainaiseen vesisateeseen.. Kahvia, vitamiineja, hivennäisaineita, kalaöljyä, rahkaa ja mysliä, siitä on mestarien aamiainen tehty.

Kävin siellä salilla, en tienny etukäteen mitkä laitteet joten tässä tää fb päivitys:

brazilian butt lift: lämppärit, sjmv+reiskoukistus istuen superina: 145x11+17xkoko pakka, 145x8+12xkoko pakka, 145x7+9xkokp pakka, 145x5+8x kokopakka.. 125x9+5xkoko pakka.

Kyykky+reisiojent superina(ei kyykkykenkiä tai polvilämppäreitä) lämppärit -> 130kg asti, 8x130kg+reisiojent 15xkokopakka, 12x130kg(kai rupes perse palautuun??)+ 12xkokopakka, 9x130kg + 9xkokopakka, 8x130kg + 9xkokopakka. 6x110kg+13xkokopakka.

Penkille nousuja 30kg kässäreillä 2x10 sarjat.

Päälle pohkeita 5 sarjaa sekä vattat kunnes kramppas.. Kai tuo ny meni perille jossei meinaa istumasta ylös päästä ilman käsien apua. Autostakin oli vaikia päästä ylös. Perse, pää ja alaselkä on ainaki kipiät!! Reidet vaan voimattomat. Jotenkin jäi tunne että vielä olis voinu tehdä mutta tääkin on kovempaa kuin vuosiin.

Ei sitten ollu hackia, smithiä, räkkiä eikä edes prässiä.. Näillä mentiin ja pelkällä uskolla kyykättiin. Ehkä jokunen toisto jäi varoja mutta pyörrytti ainakin 3-4 krt tossa treenin aikaan.

Nonni.. 10 kierrosta supersettejä, parikymmentä penkille nousua ja viis sarjaa pohkeita :D Johan siinä on yhdelle miehelle tekemistä. Mua jää monesti nyppimään jalkareeneisä se, että ei oo treenikaveria spottaamassa nostoja ja auttamassa negatiivisia ym. Yksin ei oikein uskalla edes prässätä loppuun, se on vittumainen paikka olla jumissa.

Nonni.. 10 kierrosta supersettejä, parikymmentä penkille nousua ja viis sarjaa pohkeita :D Johan siinä on yhdelle miehelle tekemistä. Mua jää monesti nyppimään jalkareeneisä se, että ei oo treenikaveria spottaamassa nostoja ja auttamassa negatiivisia ym. Yksin ei oikein uskalla edes prässätä loppuun, se on vittumainen paikka olla jumissa.

Joo ei. Noi kyykyt ei ole finaaliin asti, ehkä 1-2 toistoa. Siinä kroppa jaksaa aina yllättää, pystyykin vaikka 5 extratoistoon. Räkki jos olis niin tietäis totuuden. Mulle ei treenikaverit sovi. Tai sopii jos saa lähteä eri autoilla kotia ;)

Joo ei. Noi kyykyt ei ole finaaliin asti, ehkä 1-2 toistoa. Siinä kroppa jaksaa aina yllättää, pystyykin vaikka 5 extratoistoon. Räkki jos olis niin tietäis totuuden. Mulle ei treenikaverit sovi. Tai sopii jos saa lähteä eri autoilla kotia ;)
Missä fitness-salilla sää muuten kävit, jos ei oo prässiä, hakkia, smithiä eikä ees räkkiä? :D

Mistä nuo pilvet tuli ja miksi ne on mun auringon edessä?!! Perkele. Pitäisköhän sitä sit salille lähtee täs välissä kun ei kerran voi bikinistelläkään.

Back
Ylös Bottom