Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ollos hyvä.

Mä olen kerran jäänyt GM:ssä tappelun jalkoihin ja sain toisen kaverin veret päälleni (onneksi vain tohon käsivarrelle, ehjälle iholle jne.), mutta ei kai se mitenkään hirveän levoton ole. Ahdas, tunkkainen, ja jotenkin... en mä tiedä. En viihdy. Varmaan melkeen kaikki Jklän ählyt pyörii siellä (toki niitä eksyy muuallekin joukkioineen, mutta tuolla selkeesti enemmän), lisäksi on varmaan kallein paikka noista perusyökerhoista. Shaker on sellanen ihan kiva drinkkibaari, istuskeluun tarkoitettu, vaikka soittavatkin melko lujalla musiikkia ns. piikkiaikoina. Hyvät drinkit ja mukava paikka esim. aloittelulle :)

Nuff said. Riittävä syy olla menemättä.

Saarioisten pizzat? Joo jotenkin musta vaan tuntuu että kovempaa pitäs treenata. Katsonut muiden treenejä niin osalla on aivan sairaita. En osaa sitten sanoa palautuuko ne ja kehittyykö? En osaa aina itekää sanoa kehitynkö, mulle sopis voimapohjainen paremmin koska siinä näkee aina tulokset jo salilla..

Tarttee varmaan iteki kokeilla noita Saarioisen pitsoja, josko sitä sillä palautuis :D No ei, sulla on kuitenkin massakausi, niin kroppa saa paljon ravintoa ja varmasti senkin takia palautuu paremmin. Aina on hei joku, joka reenaa vielä lujempaa ja isommilla painoilla. Yksin treenatessa jumittuu helposti tekemään kevyempiä juttuja kun ei oo kukaan huutamassa vieressä ja haukkumassa nössöksi jos ei nouse vielä yks :D

Kyllä mä olen toistomääriä vaihdellut 3-20 välillä. Ei se oikein tunnu auttavan. Joskus tulee vähän kipeäksi mutta 2 päivää max.

Koetan huomenna superina
sjmv+jalkaprässiä 5 tiukkaa kovaa sarjaa vaikka silleen että laitan sjmv:hen 130kg ja prässiin 350kg, teen toistot niin monta kun menee eka kuitenkaan ei yli 15 ja kun voimat hiipuu niin sen verran mitä menee..

reisiojennus+askelkyykky vaikka jotkin 30kg kässärit. 5 tiukkaa sarjaa samalla metodilla.

Loppuun reisikoukistuksia 25 toiston sarjoja vaikka 3

Pohkeille pieni silaus lopussa. Vakiopaino vaikka 150kg ja toistot loppuun asti joka kerta x5

Pakko tuntua jossain..

EDIT: Tosin näin toistayönä unta että mulle kehittyi jokin ihme kuolio pikkuhiljaa jalkaan ja kerkesin nippanappa kirjottaa testamentin. Sostunnus jäi merkkaamata kun heräsin.

Jos sitä lihaskipua nimenomaan haluaa, niin voi auttaa liikkeen luonteen tai liikeradan vaihtaminen. Voimanostokyykyn vaihtaminen täyskyykkyyn stopilla tai täyskyykyn vaihtaminen korkeaan "kyykkyyn", vaikka penkiltä. Mutta täytyy kyllä vieläkin korostaa ettei se kivaa ole

Hetki on nyt käsillä.
images

Joko saa mennä nukkumaan?

Ei ollu ainakaa liian laiha. Osa on niin laihoja että ihan hirvittää pitkänmatkan yli 3000m juoksijat ei nappaa yhtään. Jotkin kolmiloikkaajat ja pituushyppääjät omistaa parhaat perseet.

Ei ollu ainakaa liian laiha. Osa on niin laihoja että ihan hirvittää pitkänmatkan yli 3000m juoksijat ei nappaa yhtään. Jotkin kolmiloikkaajat ja pituushyppääjät omistaa parhaat perseet.

Korkeushyppääjätkin tuppaa olemaan vähä rimppakinttuja, laji vaikuttaa niin pirusti. Kyl naisista noi seiväshyppääjät on meikäläisen silmään kaikkeun upeimpia tapauksia.

Kymppitonnin miehet on kyl ihan hirveän näköisiä. Luut vaan kolisee.

Korkeushyppääjätkin tuppaa olemaan vähä rimppakinttuja, laji vaikuttaa niin pirusti. Kyl naisista noi seiväshyppääjät on meikäläisen silmään kaikkeun upeimpia tapauksia.

Ottaisin vaikka heti 10k kondiksen, siitä olis helpompi sit bulkkailla :D

Hartingilla on perhanan hieno parta.. Muutenki aika komea hemmo.

Moniottelijat on tapauksesta riippuen myös aika tyylikkäitä sekä naisissa että miehissä.

Eiköhän noista kuka tahansa näytä enemmän kuin hyvältä jos pikkasen bulkkaa ja muuttaa treeniä, eiköhän pohja ole niin tolkuttoman kova että kehitys on aikas taattua ja nopeaa.

Jotenkin tekis mieli sanoa mitä vähemmän natulta näyttää niin sen parempi runko.. Poislukien ikibulkissa olevat.

Muistakaapa sitten syksyllä maistaa Lapparia ;) Mun rakkaudella kasvattamat mallasohrat menee nimittäin tonne. Tai menee, jos nää kelit paranee ja saa ylipäätään satoa.
ImageVaultHandler.aspx

Back
Ylös Bottom