Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Iiih, miten suloinen ipana oli äsken tos mun työpisteellä! Ja enää kaksi tuntia töitä, sit helvetinkyytiä himaan pötköttään. Illalla salille. Voi että kö on mukavata! :)

Huomenta murmelit! :)

Mula on sit kurkku kipeenä ja vähän tukkoinen olo.. Pakko skipata combat (taas). Tästä ei meinaa tulla nyt yhtikäs mitään, kun kaikki lauantait on joko buukattuja sosiaalisille jutuille tai sit oon kipeenä. :jahas: Alan pian tosissani harkitsemaan maananatain iltakahdeksan combattia, vaiks se onkin niin myöhään. Ei tästä muuten tuu mitään.

"Huomenta"... Itehän heräsin jo neljältä, kuten aina ja olen jo ehtinyt mm. hieromaan itseäni kaksi tuntia ja tekemään parituntisen kotitreenin (iltapäivällä salille)...

Mut kukin tyylillään... :D En tuomitse... toisin kuin eräät...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
heh, rohkea pulu ku härnää isompiaan
Huomenta vain minunki puolesta vaikka kuuroille korville (toooosi kiinnostuineille silmille) täälä huudellaan. Piti nukkua pitkään mutta ei sitten kerran näin lyhyetki piristää. Eikä ees korvissa soi vaikka koko yön wubwub pieksi tärykalvoja ja takatukkaa.
Olin siis repsikka, tää on mun biisi sit ku mää kuolen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta! Eipä oo koskaan tullut nukuttua näin pitkään, että lounasaikakin menee melkein ohi... :wtf: :lol2:

Huomenta! Pia kauppaan ostamaan lihaa ja salille selkää treenaamaan ^^

Viikon helpoin treeni takana, joka oli toisaalta myös viikon kivuliain. Sisäforkuille muutama restpause-setti, kunnes ei enää ranteet kääntyny. Forkkujen ja pohkeiden treenit sattuu aina eniten, varmaan johtuu kireistä lihaskalvoista.. Nytpä ne saatiin taas venymään että on tilaa kasvattaa niistä kunnon kinkut.

Työpäivä loppu jo ajat sitten ja nyt on mukava pötkötellä sohvalla yu-kisoja möllöttäen. En edes tienny et työkaveri on tuol EM-kisois yrittämäs. Piru vie.

Mulla on kans yks semituttu juoksijapoika, en ees matkaa tiedä kun ei juuri tekemisissä olla mutta ruipeloisuudesta päätellen pitkiä matkoja juoksee, varmaan jotain 1500-10000metriä tms. Käy monta kertaa vuodesssa harjottelumatkoilla (vaimo ja lapset ja puoli sukua mukaan) etelän lämmössä ja sit kaikenmaailman kisoissakin mut jostain syystä en oo ikinä nähny sitä nois yleisurheilukisois. Tavotteet on kovat mut toteutus ihan muuta. Ainakin täältä on helppo huudella. Nii ja se näkyvyys. Ei niin minkäälaista tietoa löydy miehestä netistä. Jonkin sortin urheilijan sosiaalitukea vissii "nauttii" ku emäntäkin on kotiäitinä.

Back
Ylös Bottom