Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sehän on sitä aina ajoittain, sen takia mä vähän väliä dieetille itteni joudunkin laittamaan

Mulla on vähän ollu tässä mielen päällä, että oisko dieetillä vai ei. Ehkä mä nyt lomaan asti vähän nihistelen ja sit lomalla oon ihan huoleti. Sit loman jälkeen kokeilis syklitellä 6+2-viikkosysteemillä. Saa nähä. Se saattaa tämä naisen mieli muuttua vielä.

Mulla on vähän ollu tässä mielen päällä, että oisko dieetillä vai ei. Ehkä mä nyt lomaan asti vähän nihistelen ja sit lomalla oon ihan huoleti. Sit loman jälkeen kokeilis syklitellä 6+2-viikkosysteemillä. Saa nähä. Se saattaa tämä naisen mieli muuttua vielä.

Sehän se onkin, kun pitäis kuitenkin aina valita tavoitteiden mukaan ja pysyä siinä sen aikaa, että voi realistisesti odottaa kehitystä. "Nyt näkyy päkki hyvin, missäs ne Pop-Tartsit olikaan?" -jojottelun oon jo kuitenkin onneks pystyny jättämään taakse ja oon melko hereillä massakauden lihomisen suhteen

No niin, pitkä päivä töissä, kun piti kaverin auto vahailla ja puunailla. Sitten käytiin vähän ajelemassa ja kuvailemassa ja satamassa olusella. Nyt pari lisää.

Sehän se onkin, kun pitäis kuitenkin aina valita tavoitteiden mukaan ja pysyä siinä sen aikaa, että voi realistisesti odottaa kehitystä. "Nyt näkyy päkki hyvin, missäs ne Pop-Tartsit olikaan?" -jojottelun oon jo kuitenkin onneks pystyny jättämään taakse ja oon melko hereillä massakauden lihomisen suhteen

Mulla oli toi elämäni ensimmäinen "oikea" massakausi tässä keväällä ja kyl sen huomas että aluksi kaikki painonnousu oli "wuhuu!", mutta loppua kohti sellaista "tuleekohan tätä nyt pikkasen liikaa pikkasen liian nopeesti..." Vähän maltillisemmin ens kerralla ja sit täytyy ruveta laittaan ihan ylös kaikki safkat niin pysyy jotenkin järkevästi räpylässä.

Golfkentällä ilmeisesti hommis?
En ole golfkentällä hommissa :D Kuvakaan ei ole oma, eli se saatto hämätä.

Ei, kyllä se on joku jyväjemmari

Vai oisko kuitenkin jyväjemmari?
Vilu ja Panda on oikeessa, jyviä jemmailen. En omia kuitenkaan, vaikka käytännössä oon kaikki työt tehnykki tänä keväänä. Kotitilalla hommissa, kun ei muuta työtä kesäks keksiny.

Onko suorakylvölaite?

e: ja minkälaisella traktorilla tuota hinailet. Siis sivullisille tiedoksi, tämä on joillekkin turn-on:rock:
Kovasti syö uskottavuutta tuolta sun turn-onilta se, että kyseessä ei ole suorakylvökone, vaan tollanen vempain jota pyöritetään ulosotolla ja se nakkoo sitten juolavehnän(=roskakasvi) juuret pinnalle ja tappaa sen, että voi sitten syksyllä kylvää rukiit roskattomaan maaperään. Luomuna kun viljelee niin myrkkyjä ei saa käyttää. Veturina tuolle tuomiopäivän vehkeelle toimii T-160 Valtra.

Kovasti syö uskottavuutta tuolta sun turn-onilta se, että kyseessä ei ole suorakylvökone, vaan tollanen vempain jota pyöritetään ulosotolla ja se nakkoo sitten juolavehnän(=roskakasvi) juuret pinnalle ja tappaa sen, että voi sitten syksyllä kylvää rukiit roskattomaan maaperään. Luomuna kun viljelee niin myrkkyjä ei saa käyttää. Veturina tuolle tuomiopäivän vehkeelle toimii T-160 Valtra.

Eikä syö uskottavuutta! Laitappa googlen kuvahakuun suorakylvölaite, niin tuo sinun värkki tulee ekasi näkyviin :D Mutta joo, kerran näin koneviestissä kuvan suorakylvölaitteesta ja tuonnäkönen se oli. Mutta tarkemmalla katsellulla nuo aurat olisi pitänyt huomata. Niitä ei suorakylvövehkeessä liene?
Ja enämpi turn-on nuo rattorit. Tyrnävä tractor pulling :rock:

Niin olen jäänyt :D Pittäähän ihmisellä jotain paheita olla, ettei mene ihan liian hyveelliseks tämä elämä. Mitäs lekurin arkeen kuuluu? Onko mopoilu kelit ollut kohillaan siellä päin Suomea?

Aivan, pikkupaheet on elämän suola. Mä taidan tänään harjoittaa omaa pahettani ja ottaa muutaman ohrapirtelön:D Arki on menny töissä ja nyt lomaillessa ja kesästä nauttien. Kelien suhteen vähän sateista on ollut, mutta pouta päivinä on hyvin ehtinyt mopilla ja kaikkee muutakin kivaa puuhailla;)

Iltoja.

Viikonloppu! :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom