Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sulla on hyvä maku.
Kaira, voikko kantaa mut nukkumaan?
Helposti, mutta neiti Tähkäpää on hyvä ja kahmii hiukset syliinsä etten kompastu. Ei oo kaunis näky sitten se ollenkaan.
Maatalouden monitoimikoneen iltapuhteet, part 1. Mene metsään sahan kanssa kaatamaan tuulen raiskaamaa puuta. Kaada puu päin helvettiä, karsi se päin helvettiä, huuda hieman helvettiä, karsi lisää. Tule pois metsästä, yritä kettingin ja raktorin kans vetää puukin pois. Huuda taas helvettiä koska kettinki lipsuu, ja menee hermot. Mene kotiin, kirjoita tapahtumista jotain muka-hauskaa paskaa punttifoorumille. Great success.
Nyt hetki happea ja hermot kasaan.
Onko tuo sarkasmia, ja totesit kaikkien puolesta että ketään ei kiinnosta? Mun elämä on paskaa, ja paska ei oo jännittävää.Pitäisikö sinusta tehdä tosi-tv-sarja? Kuulostaa sen verran jännittävältä...
Tukkani on poissa jaloistasi, lupaan. Olisitpa täällä, haluaisin kuiskia korvaasi asioita.
Sun äänelläsi saat lukee mulle vaikka jääkaapin ohjekirjaa...Hävettää kyllä miten paljon itse nauroin omalle vitun typerälle jutulleni :D hohhoijjaa...
Mulla oli muuten helvetin mukavaa töissä tänään. Avauduinko siitä jo? En kai. Oli hieno ilmakin ja kaikkee. Töiden jälkeen onkin sit ollu tylysääää
Tukkani on poissa jaloistasi, lupaan. Olisitpa täällä, haluaisin kuiskia korvaasi asioita.
Sun äänelläsi saat lukee mulle vaikka jääkaapin ohjekirjaa...