Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

-mihin sä meet?
-Ulos
-miks?
-Siel on vattuja!

-mitä se sanoo?
-kai se tahtoo PULLAA!

Ei vittu että alko naurattaa nii että on pakko mennä maate :D

Täällä on ilmeisesti oltu taas legendaarisia. Ehkä pakko kattoo toi kohta, rupee hihityttään noi replat jo lukiessakin ku kuulee ja näkee päässään ne kohtaukset :D

Mä ostin just Kultakuume-dvdn ku Anttilasta sai halvalla kotimaisia leffoja. Pitäskin jossain välissä kattoa se, edellisestä kerrasta on varmaan vuosia.

Eikö oo Pulokoski ollu hiano päivä! Anna savuke!

Kulokoski????? En tiijjä saatana

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hempeillään välillä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Maatalouden monitoimikoneen iltapuhteet, part 1. Mene metsään sahan kanssa kaatamaan tuulen raiskaamaa puuta. Kaada puu päin helvettiä, karsi se päin helvettiä, huuda hieman helvettiä, karsi lisää. Tule pois metsästä, yritä kettingin ja raktorin kans vetää puukin pois. Huuda taas helvettiä koska kettinki lipsuu, ja menee hermot. Mene kotiin, kirjoita tapahtumista jotain muka-hauskaa paskaa punttifoorumille. Great success.

Nyt hetki happea ja hermot kasaan.

Maatalouden monitoimikoneen iltapuhteet, part 1. Mene metsään sahan kanssa kaatamaan tuulen raiskaamaa puuta. Kaada puu päin helvettiä, karsi se päin helvettiä, huuda hieman helvettiä, karsi lisää. Tule pois metsästä, yritä kettingin ja raktorin kans vetää puukin pois. Huuda taas helvettiä koska kettinki lipsuu, ja menee hermot. Mene kotiin, kirjoita tapahtumista jotain muka-hauskaa paskaa punttifoorumille. Great success.

Nyt hetki happea ja hermot kasaan.

Pitäisikö sinusta tehdä tosi-tv-sarja? Kuulostaa sen verran jännittävältä...

Hävettää kyllä miten paljon itse nauroin omalle vitun typerälle jutulleni :D hohhoijjaa...

Mulla oli muuten helvetin mukavaa töissä tänään. Avauduinko siitä jo? En kai. Oli hieno ilmakin ja kaikkee. Töiden jälkeen onkin sit ollu tylysääää

Minusta on hienoa, että edes joku nauraa omille jutuille. Eihän se vitsi huono ole, jos muut ei vaan tajua.

Mulla meni toisinpäin. Töissä oli paskaa ja kotona paskaa.

Back
Ylös Bottom