Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Panokseni tähän musiikkikeskusteluun on, että pesin sitten saunan vasemmalla kädellä, helevetti. Huomenna aion öljytä sen vasemmalla kädellä. Ja ehkä sit harjoittelis ikkunoiden pesua vasemmalla kädellä.

Hyvä Ephe! Raappana on myös kuuma.

Hyvä mielipide. Tosin ihan sama onko kuuma vai ei :jahas:

Raappana on vittumainen änkyttäjä, joka yrittää kuulostaa muka-eksoottiselta. Ei jatkoon. :D

Huono mielipide.

No mitä vittua, enkä muuten ole! Flo Ridan Whistle on hyvä, Call me maybe on hyvä, Cheek on hyvä, JVG on paras, Nygård on hyvä jne jne! Ei ole pelkkää metallia!

Epämääräistä pyristelyä!

vitun teude. kuuntele reggeetä ja relaa :lol2:

joo o. meitsi the väliinhuutelija menee unille mun reggeamaailmaan --->

Hyvä loppukaneetti.

Hitto, vois nuo pelit pelata hieman aiemmin. Tosin sillon jäis pian pelien alut näkemättä näillä työpäivien kestoilla..

Taas kello noin paljon. Näköjään se mun arki on aina tätä univelan keräämistä mitä sitten viikonloppuna nukutaan pois että jaksaa töihin herätä. Helvetin aamuherätykset..

Taas kello noin paljon. Näköjään se mun arki on aina tätä univelan keräämistä mitä sitten viikonloppuna nukutaan pois että jaksaa töihin herätä. Helvetin aamuherätykset..
Mulla on täysin sama. Työaika 6,50-16,50 (1h ruokis) ja meen nukkumaan 00-01 välillä.

Onneksi työviikko on 3-4 vuoroa. Nyt viikottainen yövuoro menossa (pari h palkallista nukkumista ja tien päälle).

Back
Ylös Bottom