Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos sitä ajoissa lampaita laskemaan..

ZVua6.gif

Jihuu taitaa tulla nyt neljäs yö putkeen valvomista. Niin pahaksi on mennyt yskä, että ei pysty makaamaan edes sängyssä, vaan menee seisaallaan kaksinkerroin yskimiseksi. Kävin jo eilen lääkärissä ja sain reseptin Cocillanaan, mutta se ei auta yhtään. Nyt on aivan järjetön päänsärky ja olen aivan sekasin.

Jihuu taitaa tulla nyt neljäs yö putkeen valvomista. Niin pahaksi on mennyt yskä, että ei pysty makaamaan edes sängyssä, vaan menee seisaallaan kaksinkerroin yskimiseksi. Kävin jo eilen lääkärissä ja sain reseptin Cocillanaan, mutta se ei auta yhtään. Nyt on aivan järjetön päänsärky ja olen aivan sekasin.

Ootko koittanut känniä? Vai joutuuko töihin menemään?

Ootko koittanut känniä? Vai joutuuko töihin menemään?

Varmaan saikutan. Ajattelin soittaa aamulla taas työterveyshoitajalle ja whinettää, että ei auta lääkkeet. Pakko mennä lääkäriin taas varmaankin. Ei töihin oikein pysty menemään, kun työnteosta ei tulisi yhtään mitään. Koko ajan vaan haluaisi nukkua, mutta ei vaan pysty, kun yskittää niin pahasti.

Kokeile viinaa. Helpompi kärsiä tommoset vittumaisuudet kunnon pöhönässä.

Minä luulen, että jos menisin krapulassa töihin tai työterveyshuoltoon selittämään yskästä jonka takia ei saa unta, niin ne voisivat epäillä jotain muuta ;)

Ei nukuta tippaakaan ja olis pitäny olla jo hyvän aikaa untenmailla. Jaksasi heti loman alkaes pilata unirytmiä :S
Tervetuloa ja onnittelut ekan postauksen johdosta.

Se on kuulkaas poijjaat ja tytöt enää yksi yövuoro. Sen jälkeen to Tuska go I must.

Ei tässä oma sanavarasto edes enää riitä hajoilemaan tähän "Suomen kesään" :dance: Loppuviikolle yhdelle päivälle luvattu yli 20°C, muuten mennään jossain 15°C tuntumassa. Perkele. Jos ei olisi töissä kiirettä, niin ottaisin äkkilähdön jonnekkin etelämpään.

Huomenta! Äkkiäpä viikko menee, torstai jo. Aamuteet nassuun ja menoksi.

Muuten hyvä biisi, mutta laulaja tökkii vähän.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom