No, ei helvetissä niin kauan. :D Kesäloman jälkeenkin olin kaksi päivää töissä iloisen rento.... Keskiviikkona rupesi jo vituttamaan oikeasti. :DMie veikkaan että viikon! On se arki sen verran brutaalia. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No, ei helvetissä niin kauan. :D Kesäloman jälkeenkin olin kaksi päivää töissä iloisen rento.... Keskiviikkona rupesi jo vituttamaan oikeasti. :DMie veikkaan että viikon! On se arki sen verran brutaalia. :D
No, ei helvetissä niin kauan. :D Kesäloman jälkeenkin olin kaksi päivää töissä iloisen rento.... Keskiviikkona rupesi jo vituttamaan oikeasti. :D
Hetkinen, mitäs helvettiä. Missasin aluksi näköjään tuon kohdan, jotta 2 x 750g pihviä. Yksi pihvi + 300g pekonia + lisukkeet olisi ollut täysin tehtävissä mutta kaksi pihviä on jopa minulle ihan liikaa. Hävettää, kun kerkesin jo uhota asiasta.
Oli sen verran mahtava Jussi (kerrankin!!!), että tällä jaksaa taas jonkin aikaa arkea. :dance:

Huvittaisi nähdä nuo 12-tuumaset rannikkotykit ihan livenä![]()
:face:
[/QUOTE]
Ne on niitä 305 mm obuhov , isossasaaressa oli samoja. Olin tvällärinä siellä ja purkamassa "ison" tykkejä.