Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Btw, leffaksi suosittelen ihan jokaiselle Horrible bosses. Miten mä vasta nyt tämänkin katsoin, buhahahaahh.
No vittu! Ei muutakun uuteen nousuun!Omatkin suunnitelmat meni ihan vituiks ja nyt itsekseen kotona, forever alone yhyhyhhyy:itku::itku::itku::itku:
Kaikki Jäken svengiin vaan =)
Oli hauska, vaikka olikin ihan urpohuumoria. Ihanan kevyttä sontaa =)!
- - - Updated - - -
Minäki bongasin tällä viikolla karhun jäljet, en tosin lähteny seuraamaan ku sillä oli ilmeisesti penikka mukana. Voivat olla vaikka äkäsiä.Johan oli iltamaastoilu. Pihamaalla istui kettu, pihatien haarasta oli noussut karhu. Menin karhun jälkiä mehtään, niin näin hirven ja viirupöllön pojat. Pitäisiköhän se viinipönikkä aukaista kuitenkin?
Mää en oo kohdannu vielä edes livenä karhua, niin harvinaisia ovat kumminkin täälläpäin Suomee. Jälkiä oon nähny kahdesti, molemmat nyt kevään ja kesän aikana eli ainakin pari karhua täälläkin nykyään asuu.Emon valehyökkäyksen olen saanut osakseni kerran ja ihan perille tulevan törmäyksen kerran. Silloin istuin autossa ja siitä särkyi puskuri ja umpio. Tulee lujaa. Mutta keskimäärin isot urokset kiima-aikaan on huomattavasti hankalampia, kuin pentuporukat. Emo kuitenkin yrittää piilottaa pentuja viime hetkeen asti. Ja tuo jälkien jättäjä ei ollut kuin eraus. Semmoista nyt ei osaa pelätä edes leikisti. Erauksen kanssahan keskiverto pakkisuros laittaa painiksi:hyvä:

Huomenta!
Olipa nätti aamu tallustella töihin, pitkästä aikaa ei tullut vettä niskaan työmatkalla.