Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Btw, leffaksi suosittelen ihan jokaiselle Horrible bosses. Miten mä vasta nyt tämänkin katsoin, buhahahaahh.

Oli hauska, vaikka olikin ihan urpohuumoria. Ihanan kevyttä sontaa =)!

- - - Updated - - -

Kaikki Jäken svengiin vaan =)

Kaikki Jäken svengiin vaan =)

Tee toi joskus tonne kaupunkiketjuihin. Hätiköimällä tulee vaan ennenaikaisia siemensyöksyjä ja vihaisia pakkislaisia!

Öitä kaikille!

Johan oli iltamaastoilu. Pihamaalla istui kettu, pihatien haarasta oli noussut karhu. Menin karhun jälkiä mehtään, niin näin hirven ja viirupöllön pojat. Pitäisiköhän se viinipönikkä aukaista kuitenkin?

Johan oli iltamaastoilu. Pihamaalla istui kettu, pihatien haarasta oli noussut karhu. Menin karhun jälkiä mehtään, niin näin hirven ja viirupöllön pojat. Pitäisiköhän se viinipönikkä aukaista kuitenkin?
Minäki bongasin tällä viikolla karhun jäljet, en tosin lähteny seuraamaan ku sillä oli ilmeisesti penikka mukana. Voivat olla vaikka äkäsiä.

Emon valehyökkäyksen olen saanut osakseni kerran ja ihan perille tulevan törmäyksen kerran. Silloin istuin autossa ja siitä särkyi puskuri ja umpio. Tulee lujaa. Mutta keskimäärin isot urokset kiima-aikaan on huomattavasti hankalampia, kuin pentuporukat. Emo kuitenkin yrittää piilottaa pentuja viime hetkeen asti. Ja tuo jälkien jättäjä ei ollut kuin eraus. Semmoista nyt ei osaa pelätä edes leikisti. Erauksen kanssahan keskiverto pakkisuros laittaa painiksi:hyvä:

Emon valehyökkäyksen olen saanut osakseni kerran ja ihan perille tulevan törmäyksen kerran. Silloin istuin autossa ja siitä särkyi puskuri ja umpio. Tulee lujaa. Mutta keskimäärin isot urokset kiima-aikaan on huomattavasti hankalampia, kuin pentuporukat. Emo kuitenkin yrittää piilottaa pentuja viime hetkeen asti. Ja tuo jälkien jättäjä ei ollut kuin eraus. Semmoista nyt ei osaa pelätä edes leikisti. Erauksen kanssahan keskiverto pakkisuros laittaa painiksi:hyvä:
Mää en oo kohdannu vielä edes livenä karhua, niin harvinaisia ovat kumminkin täälläpäin Suomee. Jälkiä oon nähny kahdesti, molemmat nyt kevään ja kesän aikana eli ainakin pari karhua täälläkin nykyään asuu.

Mie oon jo pelkästään nähnyt karhun varsin parikymmentä kertaa. Toimin petoyhdysmiehenä ja päivitän havaintoja riista ja kalatalouden tassu-järjestelmään, ja äsken hain omat havainnot tältä vuotta, niin olihan noita kertynyt 39 kpl. Porsikka, että maistuisi alkoholi! Jos olisi kaljaa, niin 10-15 tölkkiä uppoaisi kuin onttoon polveen...

Oon niin tyhmä ja eläinrakas, että jos näkisin karhun niin yrittäisin varmana silittää sitä. :nolo: Täällä Joensuussa ei tosin näe kuin pupuja ja siilejä keskustassa. Emäntä näki hirven yliopistoalueella kyl ja oon vähän kade.

Jokohan tää selvinpäin valvominen riittäis ja koettais mennä nukkumaan..

Oon nyt tehnyt duunia putkeen 17 ja ½ tuntia. Vielä ois kaksi jäljellä ja sit kotiin nukkumaan, jotta pääsee taas sunnuntaina duuniin. Ihan vähän puhki.

Huomenta! :)

Olipa nätti aamu tallustella töihin, pitkästä aikaa ei tullut vettä niskaan työmatkalla.

Huomenta! :)

Olipa nätti aamu tallustella töihin, pitkästä aikaa ei tullut vettä niskaan työmatkalla.

Huomenta. Nyt on ollu pitkän aikaa hyvät kelit.. Ensi viikolla luvattu huonoa ja koko viikoksi mökki. Toivottavasti ennusteisiin ei voi luottaa nytkään!

Back
Ylös Bottom