Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mie lähen tälleen kevyessä krapulapöhnässä päristelee kylälle. Kelepo jussi! :)

Auto, who needs a car these days anyway? I use train. You sound like a guy who's scared of life.

VAROITUS: Mulla on vähän tällanen haastamisvaihe päällä, kun loma on alkanu..

Totaalirepeäminen:D Ikävä kyllä olet varmasti hyvinkin lähellä totuutta..:face:

Haastamisvaihe? Oh damn girl, kuvistas päätellen en epäile yhtään että tää läski olis halki-poikki-pinoon hyvinkin pian.. Nyt tuli jo pelko sisimpään, gulp..

Totaalirepeäminen:D Ikävä kyllä olet varmasti hyvinkin lähellä totuutta..:face:

Haastamisvaihe? Oh damn girl, kuvistas päätellen en epäile yhtään että tää läski olis halki-poikki-pinoon hyvinkin pian.. Nyt tuli jo pelko sisimpään, gulp..

Joo totalreps täälläkin, auts, joskus saattaa olla oikeessa kun vaan heittää intuitiolla..sori.

Joo totalreps täälläkin, auts, joskus saattaa olla oikeessa kun vaan heittää intuitiolla..sori.

Selvänäkijän vikaa neidissä?:D Ei haittaa, mä tiedostan tuon hyvin itsestäni. Harvoin vain joku osaa sanoa sen noin suoraan ja osuvasti :D

Niistä riittäki juttua, ku Valtroihinki on pikkuhiljaa rantautunu toi portaaton voimansiirto. Eihän se tosin oo ku planeettapyörästöjä ja hydrauliikkaa, mutta eiköhän niistä jotain juttua saada aikaseks :D Ainaki hydrauliikasta, if u know what i mean.

I know what ya mean, ja (so mies) mutta oikiasti (so nainen)patleetti tulee kans ! Tai soon jossain luvannu! Eiks ookin?

Moon tulos vast Suomenlinnamiitinkiin. Mut siis ehdottomasti kyllä, jos vielä kesän lopussa oon in.

Moon tulos vast Suomenlinnamiitinkiin. Mut siis ehdottomasti kyllä, jos vielä kesän lopussa oon in.

Ei hajuakaa koska on.. Toivottavast!

Miehet pelekää sun palaa ja syytä oliski! !

On kyllä paskin juhannus ikinä :( Mökkisuunnitelmat vituiks ja nyt sit nysvään yksin himas. Vmp.

No joillain ei ollut edes suunnitelmia ja oletusarvona oli nysvätä kotona..:( Mut tottakai iso pettymys kun suunnitelmat menee reisille, oliko millainen syy?

No joillain ei ollut edes suunnitelmia ja oletusarvona oli nysvätä kotona..:( Mut tottakai iso pettymys kun suunnitelmat menee reisille, oliko millainen syy?

Noh, ihan liian pitkä juttu. Osittain oli odotettavissa ja vikaa on myös mussa, mutta ei se ainakaan helpota asiaa, että joutuu syyttämään itteäänkin. Nyt aion rypeä itsesäälissä, mikä on mulle hyvin harvinaista. Mut ihan pakottava tarve just nyt.

Miks mulla ei muuten näy facen chattia ollenkaan? Se on kadonnut sieltä alapalkista....

Voihan vitura täällä muutkaan oo naamakirjassa, jauha täällä jossei muuta reittiä löydy. Kuulostaa, et on tilanne päällä..

On kyllä paskin juhannus ikinä :( Mökkisuunnitelmat vituiks ja nyt sit nysvään yksin himas. Vmp.

Look at the bright side, seuraavat juhannukset tuleekin sitten olemaan megamahtavia, kun vertaat niitä tämän vuotiseen! Tai sitten teet niinkuin mä ja EvaCecilia ja muutat maahan jossa koko jussia ei tunneta -> problem solved.

Noh, ihan liian pitkä juttu. Osittain oli odotettavissa ja vikaa on myös mussa, mutta ei se ainakaan helpota asiaa, että joutuu syyttämään itteäänkin. Nyt aion rypeä itsesäälissä, mikä on mulle hyvin harvinaista. Mut ihan pakottava tarve just nyt.

Miks mulla ei muuten näy facen chattia ollenkaan? Se on kadonnut sieltä alapalkista....

Älä sure sellaista se on. Minäkin olen kipeänä ja nukkunut suurimman osan päivästä. Kaveri on parikin kertaa jo soittanut ja houkutellut ryypiskelemään, mutta turha se on lähteä kun on kuumehiki päällä. Shit happens.

No höh, ikävä kuulla että asiat tuolla tolalla..:( Täällä on lupa rypemiseen jos ei muualta helpotusta löydy.. Olkapäätä on kyllä turha mun tarjota jos yhtään ymmärrän mistä asioista kyse.

Back
Ylös Bottom