Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Auto, who needs a car these days anyway? I use train. You sound like a guy who's scared of life.
VAROITUS: Mulla on vähän tällanen haastamisvaihe päällä, kun loma on alkanu..
Totaalirepeäminen:D Ikävä kyllä olet varmasti hyvinkin lähellä totuutta..:face:
Haastamisvaihe? Oh damn girl, kuvistas päätellen en epäile yhtään että tää läski olis halki-poikki-pinoon hyvinkin pian.. Nyt tuli jo pelko sisimpään, gulp..
Joo totalreps täälläkin, auts, joskus saattaa olla oikeessa kun vaan heittää intuitiolla..sori.
Niistä riittäki juttua, ku Valtroihinki on pikkuhiljaa rantautunu toi portaaton voimansiirto. Eihän se tosin oo ku planeettapyörästöjä ja hydrauliikkaa, mutta eiköhän niistä jotain juttua saada aikaseks :D Ainaki hydrauliikasta, if u know what i mean.
Mitä oon taas luvannu?!
On kyllä paskin juhannus ikinä :( Mökkisuunnitelmat vituiks ja nyt sit nysvään yksin himas. Vmp.
Itselle kävi samoin ja nyt yksin kotona :D
Moon tulos vast Suomenlinnamiitinkiin. Mut siis ehdottomasti kyllä, jos vielä kesän lopussa oon in.
On kyllä paskin juhannus ikinä :( Mökkisuunnitelmat vituiks ja nyt sit nysvään yksin himas. Vmp.
No joillain ei ollut edes suunnitelmia ja oletusarvona oli nysvätä kotona..:( Mut tottakai iso pettymys kun suunnitelmat menee reisille, oliko millainen syy?
Noh, ihan liian pitkä juttu. Osittain oli odotettavissa ja vikaa on myös mussa, mutta ei se ainakaan helpota asiaa, että joutuu syyttämään itteäänkin. Nyt aion rypeä itsesäälissä, mikä on mulle hyvin harvinaista. Mut ihan pakottava tarve just nyt.
Miks mulla ei muuten näy facen chattia ollenkaan? Se on kadonnut sieltä alapalkista....
Noh, ihan liian pitkä juttu. Osittain oli odotettavissa ja vikaa on myös mussa, mutta ei se ainakaan helpota asiaa, että joutuu syyttämään itteäänkin. Nyt aion rypeä itsesäälissä, mikä on mulle hyvin harvinaista. Mut ihan pakottava tarve just nyt.
Miks mulla ei muuten näy facen chattia ollenkaan? Se on kadonnut sieltä alapalkista....