Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikä rusketusrajoja. Mää valvoin ton paistin kans, mikä ei itseasiassa ollu ollenkaan hullumpaa. Yksin kesäyössä autiolla hiekkarannalla, mikäs siinä on ollessa.

Tuli mielikuva:

boat-pirate-palm-beach-sea-johnny-depp-actor-pirates-of-the-caribbean-on-stranger-tides-jack-...webp

Oon yhtä hölmö ku Jack, mutta en läheskään yhtä komea. Eikä mulla oo venettä.

Mutta etkös sä ole maatilojen kunkku? Traktori?

45min Kävely suoritettu!

Nyt salille kyykkäämään.. HCBB. Oon kehittäny melkosen ihastuksen Sonic Syndicateen, ja varsinki tähän biisiin.

- - - Updated - - -

Mutta etkös sä ole maatilojen kunkku? Traktori?

45min Kävely suoritettu!
Niin, no se on tietty sitten ihan katsojan silmässä :D Traktoreita löytyy kolme.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oon miettinyt, että miten kaikki suomalaiset mahtuu samaan aikaan Kalajoelle ja Himokselle? Muo ei sais kirveelläkään sinne.

Oon miettinyt, että miten kaikki suomalaiset mahtuu samaan aikaan Kalajoelle ja Himokselle? Muo ei sais kirveelläkään sinne.
Älä aliarvioi kirveen mahtia. Ihminen on laumaeläin pohjimmiltaan, kai se on siistiä kun ympärillä on humalaisia lajitovereita sadoittain kuuntelemassa jotain fakin' villegallea ja välillä hukutaan järveen.

Älä aliarvioi kirveen mahtia. Ihminen on laumaeläin pohjimmiltaan, kai se on siistiä kun ympärillä on humalaisia lajitovereita sadoittain kuuntelemassa jotain fakin' villegallea ja välillä hukutaan järveen.

Ja siellä on myös varmaan mahdotonta olla saamatta yöllistä seuraa, sukupuolitauteja ja ei-toivottuja raskauksia?

KEVYTTÄ jauhelihaa?! :( Dieetillä on sitten rankkaa olla. Vai lopetitko jo ne dieettihöpötykset?

Kyllä. KEVYT jauhelihaa. Pakko oli tähän siirtyä, kun sika-naudassa on niin saatanasti kaloreita. Saa etes vähän enempi syyä. En ole lopettanut diettiä. Dietin jälkeen siirryn takaisin kunnon jauhelihan syöntiin!

......VOTKOO vetämättömään olloon !! Hyvvee juhannusta, prkl ! :D

Ja siellä on myös varmaan mahdotonta olla saamatta yöllistä seuraa, sukupuolitauteja ja ei-toivottuja raskauksia?
Totta tuokin, varsinkin yöseuran osalta. Voi sitä onnea kun löytää oman lonkerossa marinoidun prinssin/prinsessan hiekkadyyniltä, ja pääsee vähän telttaan tai pusikkoon lempimään. Eikä aamulla kaduta yhtään, vaikka kumi olikin puhki ja väärässä paikassa.

Dietin jälkeen siirryn takaisin kunnon jauhelihan syöntiin!

Jauheliha on parasta apetta, menee koko paketti kerralla. :thumbs:

Fiilistelly tuota biisiä koko aamun. :haart:

Back
Ylös Bottom