Daiina
Blondeista blondein
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon yhtä hölmö ku Jack, mutta en läheskään yhtä komea. Eikä mulla oo venettä.
Niin, no se on tietty sitten ihan katsojan silmässä :D Traktoreita löytyy kolme.Mutta etkös sä ole maatilojen kunkku? Traktori?
45min Kävely suoritettu!
Tytöt laukkuostoksille!
Saatanan perkele, piti lähteä jo ja kaverit vielä nukkuu! Saimaa kutsuu vienosti, pitäisi olla jo veneellä!
Älä aliarvioi kirveen mahtia. Ihminen on laumaeläin pohjimmiltaan, kai se on siistiä kun ympärillä on humalaisia lajitovereita sadoittain kuuntelemassa jotain fakin' villegallea ja välillä hukutaan järveen.Oon miettinyt, että miten kaikki suomalaiset mahtuu samaan aikaan Kalajoelle ja Himokselle? Muo ei sais kirveelläkään sinne.
KEVYTTÄ jauhelihaa?! :( Dieetillä on sitten rankkaa olla. Vai lopetitko jo ne dieettihöpötykset?Aamupalaksi 200g kevyt jauhelihaa, 100g tummaa makaroonia, ja pepsi maxia. Vittu että kehonrakentajan elämä on rankkaa!
Älkää liikaa hätäilkö tai ootte vielä pohjassa! :D
Älä aliarvioi kirveen mahtia. Ihminen on laumaeläin pohjimmiltaan, kai se on siistiä kun ympärillä on humalaisia lajitovereita sadoittain kuuntelemassa jotain fakin' villegallea ja välillä hukutaan järveen.
KEVYTTÄ jauhelihaa?! :( Dieetillä on sitten rankkaa olla. Vai lopetitko jo ne dieettihöpötykset?
Totta tuokin, varsinkin yöseuran osalta. Voi sitä onnea kun löytää oman lonkerossa marinoidun prinssin/prinsessan hiekkadyyniltä, ja pääsee vähän telttaan tai pusikkoon lempimään. Eikä aamulla kaduta yhtään, vaikka kumi olikin puhki ja väärässä paikassa.Ja siellä on myös varmaan mahdotonta olla saamatta yöllistä seuraa, sukupuolitauteja ja ei-toivottuja raskauksia?
Dietin jälkeen siirryn takaisin kunnon jauhelihan syöntiin!