Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jahas... aatto menis suunnitelmien mukaan jotakuinkin näin: Selkeesti kauniimpi puolisko alottaa kesäloman 22.00 ja oon livahtanu sitä ennen sen kämppään, syöttäny ja lenkittäny koiran. Lisäks valmistan paistettua ankkaa punkkukastikkeessa ja uusista perunoista yrttiperunalohkoja, jälkkäriks raparperipiirakkaa ja vaniliajäätelöä/-kastiketta, juomaks hyvää punkkua. Siitä sitten makkariin, johon oon varannu 21 ruusua, joista revin terälehdet irti ja ripottelen sängylle, lisäks ostin hyvää hierontaöljyä, eli kokovartalohieronta tiedossa. Samalla sauna tulille ja sinne lisää rentoutumaan. Kämppää aattelin vähän somistaa 24:llä tuoksukynttilällä ja jos noista ruusuista jää, niin laitan noita kukkaosia läpinäkyville lautasille veden päälle kellumaan.

e: tommosta vähä prameempaa ruoka ei viiti ihan joka päivä valmistaa. Jumalauta, että on kallista... yli 100e raaka-aineisiin.

Lauantaina ei tarvinnut tehdä mitään saannin eteen. En tiedä sen tytön nimeäkään.

Heh, joko meikällä on testot vitun alhaalla, kun ei tullu pelkkä pillu ekana mieleen tai sit pullat hyvin uunissa, kun saa ilman tommosia muuvejaki. Oonko ainoo ihminen, kuka vaan oikeesti haluu tehä toiselle hyvää ilman sen suurempia taka-ajatuksia?

Heh, joko meikällä on testot vitun alhaalla, kun ei tullu pelkkä pillu ekana mieleen tai sit pullat hyvin uunissa, kun saa ilman tommosia muuvejaki. Oonko ainoo ihminen, kuka vaan oikeesti haluu tehä toiselle hyvää ilman sen suurempia taka-ajatuksia?

Et ole! Ilahduttaminen ja toisen ajattelu on aina kivaa. Pienet asiat piristää arjessakin. :)

Tuskinpa olet. Onhan se mukavaa tehdä tollasia yllätyksiä, pitää vähän suhdetta tuoreena ja onhan se nyt muutenki hienointa mitä voi olla, kun saa tehtyä naisen onnelliseks.

Kivasti sanottu. :)

Tuskinpa olet. Onhan se mukavaa tehdä tollasia yllätyksiä, pitää vähän suhdetta tuoreena ja onhan se nyt muutenki hienointa mitä voi olla, kun saa tehtyä naisen onnelliseks.

- - - Updated - - -

Kivasti sanottu. :)
Niinkai. Näin mä vaan oon huomannut omassa elämässä, että nainen on kauneimmillaan onnellisena.

Jahas... aatto menis suunnitelmien mukaan jotakuinkin näin: Selkeesti kauniimpi puolisko alottaa kesäloman 22.00 ja oon livahtanu sitä ennen sen kämppään, syöttäny ja lenkittäny koiran. Lisäks valmistan paistettua ankkaa punkkukastikkeessa ja uusista perunoista yrttiperunalohkoja, jälkkäriks raparperipiirakkaa ja vaniliajäätelöä/-kastiketta, juomaks hyvää punkkua. Siitä sitten makkariin, johon oon varannu 21 ruusua, joista revin terälehdet irti ja ripottelen sängylle, lisäks ostin hyvää hierontaöljyä, eli kokovartalohieronta tiedossa. Samalla sauna tulille ja sinne lisää rentoutumaan. Kämppää aattelin vähän somistaa 24:llä tuoksukynttilällä ja jos noista ruusuista jää, niin laitan noita kukkaosia läpinäkyville lautasille veden päälle kellumaan.

e: tommosta vähä prameempaa ruoka ei viiti ihan joka päivä valmistaa. Jumalauta, että on kallista... yli 100e raaka-aineisiin.

Jos sulle ja naisella tulee ero, niin minä voin alkaa tyttöystäväksesi! Olet sen verran upea poikaystävä :)

Jos sulle ja naisella tulee ero, niin minä voin alkaa tyttöystäväksesi! Olet sen verran upea poikaystävä :)

Ei mitenkään poissuljettu vaihtoehto. Ennen hierontaa voitais ottaa vaikka alkulämmöt kevyesti tekniikoilla guardista.

Hola Amigos... ei jaksa lähtee mihinkään, tosin ei oo vielä oiken unen paikkakaan.
Huomenna biitsille, sitten päikkärit ja jos lähtis Barcelonan yöhön.
Vielä muutama päivä jäljellä ja sitten paluu sinne kylmään kotomaahan.

Pieni viileys on kyllä pop, sillä tänään oli vähän turhankin kuuma päivä.

Chicas, cervezas <3 Barcelona !!
Kaupunkin johon tulen aivan taatusti uudelleen :D

Huomenta! :) Pitäis nousta ja lähtee kauppaan tekemään pikaiset viime hetken ostokset. Mut kun sängyssä on niin kiva vötkistellä...

Mitä perhanan huomenta? Mä elän vielä eilistä.

Et kai huomannut, että päivä vaihtui tässä salakavalasti. No kesällä ei ole vuorokausirajoja muutenkaan.

Et kai huomannut, että päivä vaihtui tässä salakavalasti. No kesällä ei ole vuorokausirajoja muutenkaan.
Eikä rusketusrajoja. Mää valvoin ton paistin kans, mikä ei itseasiassa ollu ollenkaan hullumpaa. Yksin kesäyössä autiolla hiekkarannalla, mikäs siinä on ollessa.

Back
Ylös Bottom