Kiitos ku opetit mulle uuden sanan :D Röörääminen, ihan loistavaa.rööräämisestä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos ku opetit mulle uuden sanan :D Röörääminen, ihan loistavaa.rööräämisestä...
Kiitos ku opetit mulle uuden sanan :D Röörääminen, ihan loistavaa.
Fuck, mun notski sammuu.
Rosvopaistia teen, nakkasin puolikkaan lampaan monttuun ja löin nuotion päälle.Grillailet? Mä varmaa vasta huomenna porvoos pääsen grillailemaan, mutta makkaraa en syö.
Katabolia-peikko iskee yöllä.Voi helkatti tein prodepaukun. Piti laittaa kaseiinia ja taisin laittaa heraa mausta päätellen.. Noh.
Sepä se, menee gainssit jos ei koko ajan oo ruokaa mahassa.Pakkislaisen pahin painajainen.![]()
Anabolic 4eva. Olispa itekki.No ei hätä oo tämännäkönen. Herätys kello 3 ja prodea naamaan..
No ei, mulla on aina anabolia päällä.
Toivottavasti edes saat kaiken ton jälkeen :DJahas... aatto menis suunnitelmien mukaan jotakuinkin näin: Selkeesti kauniimpi puolisko alottaa kesäloman 22.00 ja oon livahtanu sitä ennen sen kämppään, syöttäny ja lenkittäny koiran. Lisäks valmistan paistettua ankkaa punkkukastikkeessa ja uusista perunoista yrttiperunalohkoja, jälkkäriks raparperipiirakkaa ja vaniliajäätelöä/-kastiketta, juomaks hyvää punkkua. Siitä sitten makkariin, johon oon varannu 21 ruusua, joista revin terälehdet irti ja ripottelen sängylle, lisäks ostin hyvää hierontaöljyä, eli kokovartalohieronta tiedossa. Samalla sauna tulille ja sinne lisää rentoutumaan. Kämppää aattelin vähän somistaa 24:llä tuoksukynttilällä ja jos noista ruusuista jää, niin laitan noita kukkaosia läpinäkyville lautasille veden päälle kellumaan.
Toivottavasti edes saat kaiken ton jälkeen :D

Toivottavasti edes saat kaiken ton jälkeen :D
Saanti nyt toivottavasti ei oo tommosista tempauksista kiinni.