Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi helkatti tein prodepaukun. Piti laittaa kaseiinia ja taisin laittaa heraa mausta päätellen.. Noh.

No ei hätä oo tämännäkönen. Herätys kello 3 ja prodea naamaan..

No ei, mulla on aina anabolia päällä.

Nukkumaan menen. Vaimo huusi jo tovi sitte.. Nukkuukohan se jo, vai pitäskö valittaa TAAS päänsärkyä??

Jahas... aatto menis suunnitelmien mukaan jotakuinkin näin: Selkeesti kauniimpi puolisko alottaa kesäloman 22.00 ja oon livahtanu sitä ennen sen kämppään, syöttäny ja lenkittäny koiran. Lisäks valmistan paistettua ankkaa punkkukastikkeessa ja uusista perunoista yrttiperunalohkoja, jälkkäriks raparperipiirakkaa ja vaniliajäätelöä/-kastiketta, juomaks hyvää punkkua. Siitä sitten makkariin, johon oon varannu 21 ruusua, joista revin terälehdet irti ja ripottelen sängylle, lisäks ostin hyvää hierontaöljyä, eli kokovartalohieronta tiedossa. Samalla sauna tulille ja sinne lisää rentoutumaan. Kämppää aattelin vähän somistaa 24:llä tuoksukynttilällä ja jos noista ruusuista jää, niin laitan noita kukkaosia läpinäkyville lautasille veden päälle kellumaan.

e: tommosta vähä prameempaa ruoka ei viiti ihan joka päivä valmistaa. Jumalauta, että on kallista... yli 100e raaka-aineisiin.

Jahas... aatto menis suunnitelmien mukaan jotakuinkin näin: Selkeesti kauniimpi puolisko alottaa kesäloman 22.00 ja oon livahtanu sitä ennen sen kämppään, syöttäny ja lenkittäny koiran. Lisäks valmistan paistettua ankkaa punkkukastikkeessa ja uusista perunoista yrttiperunalohkoja, jälkkäriks raparperipiirakkaa ja vaniliajäätelöä/-kastiketta, juomaks hyvää punkkua. Siitä sitten makkariin, johon oon varannu 21 ruusua, joista revin terälehdet irti ja ripottelen sängylle, lisäks ostin hyvää hierontaöljyä, eli kokovartalohieronta tiedossa. Samalla sauna tulille ja sinne lisää rentoutumaan. Kämppää aattelin vähän somistaa 24:llä tuoksukynttilällä ja jos noista ruusuista jää, niin laitan noita kukkaosia läpinäkyville lautasille veden päälle kellumaan.
Toivottavasti edes saat kaiken ton jälkeen :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Toivottavasti edes saat kaiken ton jälkeen :D

Jos kaikki menee niinku suunniteltua, ni tuskimpa. Ite ainaki suunnilleen nukahtaisin viimeistään saunan lauteille... Mut pitäähän se olla tietysti valmiina täyttämään nainen nautinnolla, jos siltä tuntuu :) Saanti nyt toivottavasti ei oo tommosista tempauksista kiinni.

Back
Ylös Bottom