Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitää vissiin alkaa merkitä kalenteriin että mihin aikaan tykkään syödä kun näitä kokouksia ängetään ihan perse aikoihin.

Kannatan! Taannoin kun olin työajasta n. 70% kokouksissa -> merkkasin kalenteriini vähintäänkin lounasajat (+ pari kahvitaukoa :D ) . Joskus toki jouduin tinkimään, mutta näin tuli syötyä kuitenkin pääosin säännöllisesti ja oltua _vähän_ inhimillisempi kokouksissakin kun mahassa oli evästä :evil: . Muuten niitä kokouskutsuja tuli tosiaan ihan über-urpoihin aikoihin ja sitten kaikilla oli kurjaa kun minä olin nälkäinen.

Jääkahvit... :kuola: Tunnustan olevani riippuvainen, se on ainoa asia mitä en pysty vastustamaan, voin lupua mistä tahansa herkuista ja pitää tiukkaa linjaa syömisten kanssa mutta nuo kaikki kylmät kahvijuomat... Ei vaan pysty vastustamaan! Parasta täällä on ehkä Baresso -nimisen ketjun jääkahvit. Starbucksin valmiit pikarit menee hätätapauksessa kun iskee pahin himo, salin vierestä löytyy onneksi 7-eleven kioski... :D
Täysin samaa mieltä! Olin itse juuri Kreikassa käymässä ja ai että siellä oli hyviä frappeja.:kuola: :kuola:

Jännää. En tiennytkään, että työnjohtajan "oikeuksiin" kuuluu, että saa poistua tunti 30min aikaisemmin työpaikalta… No nyt voi laiskotella

- - - Updated - - -

Jännää. En tiennytkään, että työnjohtajan "oikeuksiin" kuuluu, että saa poistua tunti 30min aikaisemmin työpaikalta… No nyt voi laiskotella

- - - Updated - - -

Ei silloinkaan mun mielestä kyllä kuulu laiskotella vaikkei pomo kyttäiskään koko aikaa. Töissä tehdään TÖITÄ!

Siis mikään ei voi olla jännempää kuin seurata huuto.netin tarjouskilpailua, kun kyseessä isommat rahat...whohohooo....! Ja aikaakin saa mukavasti kulumaan.

Ei silloinkaan mun mielestä kyllä kuulu laiskotella vaikkei pomo kyttäiskään koko aikaa. Töissä tehdään TÖITÄ!

Täällä kuuluu kun on muutenkin kaikki asiat niin päin persettä… Hyvä jos saa edes lomaa…

Ehkä työnjohtaja totesi, että sinä olet niin vastuullinen hemmo, osaat hoitaa hommasi myös itsenäisesti, joten työnjohtajalla on mahdollisuus lähteä tärkeämpiin asioihin hieman aiemmin ;)

Mutta joo oikeassa olet: ei teillä kovin vahvasti taida mennä, jos työnteko vaatii jatkuvaa valvontaa, ja heti kun kissa on pois, niin hiiret hyppii pöydillä.

Kävin parturissa. 32 euroa. Vittuuuuu!

Onneks en oo mikään köyhä.

Perus. Ostin itse joskus aikoja sitten kotiparturin, koska jos sivuilta ja takaa tarvitsee vain lyhentää, niin tuo 20e/15min homma on aika suolainen. Tuollainen sivuilta ja takaa lyhennys onnistuu joillain hiustyyleillä ihan vaivatta himassakin.

Täysin samaa mieltä! Olin itse juuri Kreikassa käymässä ja ai että siellä oli hyviä frappeja.:kuola: :kuola:

Oma suosikkini on sellainen lähes pirtelömäiseksi tehty kylmä kahvijuoma (paksua tököttiä), johon sekaan minttusuklaa rakeita ja päälle tulee kermavaahto + suklaarakeet... :kuola: En uskalla arvella paljon siinä on kaloreita, mutta hyvää on, ja kahvi siinä maisuu ihan kiitettävästi mielestäni vaikka muistuttaakin pirtelöä. Myydään kätevästi isoissa muovipikareissa jotka on helppo napata mukaan kuumana kesäpäivänä kaupungilla. :)

Mun personal parturi taas pakoilee vastuutaan ja reuhka kasvaa kasvamistaan perkele. Noh, eipähän tarvi ajaa partaakaan kun on tukka epäsiisti. Sit jos on lyhyet hiukset niin ei viitti antaa poskiparran villiintyä.

Perus. Ostin itse joskus aikoja sitten kotiparturin, koska jos sivuilta ja takaa tarvitsee vain lyhentää, niin tuo 20e/15min homma on aika suolainen. Tuollainen sivuilta ja takaa lyhennys onnistuu joillain hiustyyleillä ihan vaivatta himassakin.

Totta.

Ihan suht houkutteleva vaihtoehto olisi ajaa taas pää kaljuksi. Helppo ja halpa.

Kyllä töissä voi olla mukavaa. Kokous, jossa minä, latvialainen, kreikkalainen, italialainen ja ruotsalainen. Svenssonilla on pakkoliikkeitä ja tanakka puhevika, italialainen murtaa perkeleesti, kreikkalainen jaarittelee. Voi tätä kommunikaation riemujuhlaa!

Noh, onneksi ruotsalaiset blondit kaupungilla ovat sentäs ilo silmälle :)

Hittolainen, yritän metsästää yksiä aurinkolaseja Indiska-liikkeistä, jotta voisin ostaa ja lähettää systerille. Mutta kun ei niitä vaan enää löydy, vaikka ostin tuossa loppukeväästä ne vasta. Kaikki menny kuin kuumille kiville, ja oon soitellut pk-seudun liikkeet ja jopa Tampereen liikkeen läpi, eikä niistäkään löydy. Turkuun en jaksa enää soitella. Vattu.

Soita ihmeessä Turkuun, tänne tulee kaikki "hieno" puol vuotta jäljessä, että varmasti on niitä vielä.

Ehkä työnjohtaja totesi, että sinä olet niin vastuullinen hemmo, osaat hoitaa hommasi myös itsenäisesti, joten työnjohtajalla on mahdollisuus lähteä tärkeämpiin asioihin hieman aiemmin

Mutta joo oikeassa olet: ei teillä kovin vahvasti taida mennä, jos työnteko vaatii jatkuvaa valvontaa, ja heti kun kissa on pois, niin hiiret hyppii pöydillä.

Tällä palkalla ja työmäärällä ei pahemmiten huvita tehdä työnjohtajaa tyytyväiseksi...

plimplom, plimplom.. Poika ravaa ees taas ulkona 10 min ja tulee taas soittaa ovikelloa. Vuosi sitten ei voinu ees haaveilla moisesta, hyvin tuo yksin pärjää. Kohta se jo keittää ruuatkin !

- - - Updated - - -

plimplom..

- - - Updated - - -

Mulla on pomo reissussa 70% työpäivistä, joten pitäiskö pitää sen ajan taukoa?

Työnjohtajalle ei muuten yleensä makseta paikallaolosta vaan siitä, että linjatyö pyörii. Jos sen poissaollessa hommat seisoo, niin yleensä silloin kannattaa johdon tehdä asialle jotain. Vaihtaa työnjohtajaa tai työntekijöitä.

- - - Updated - - -

Minä olen joskus yrittänyt siistiä pehkoani koneella. Lopputuloksena on ollut lähes aina päätyminen kolmen millin siiliin.
Sun pitää kyllä hankkia lapsia, jotta tämä geenipooli paranisi. Kato nyt tätäkin!
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=99591

:face: Vanhemmille pitäisi sallia mahdollisuus aborttiin 25 vuotta syntymän jälkeen.

Back
Ylös Bottom