Älä kehtaa vaikka olisitkin vähän saanut läskiä, niin oot silti vielä hoikka nainen. Ja eikös se läski mene tisseihin ja perseeseen?
Tosi on! Joillakin sitä läskiä on noin 25kiloa.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä kehtaa vaikka olisitkin vähän saanut läskiä, niin oot silti vielä hoikka nainen. Ja eikös se läski mene tisseihin ja perseeseen?

Saako oikeesti tulla puristeleen? :D
I'm on my way. Voidaan vaikka vuorotellen puristella toistemma maharasvoja, ja sen jälkeen juosta failureen että sais ne joskus sulamaan? :D Mun failure tosin tulee siinä sadan metrin kohdalla, koska hikoilen nykyään jopa syödessä.No saa! :D
I'm on my way. Voidaan vaikka vuorotellen puristella toistemma maharasvoja, ja sen jälkeen juosta failureen että sais ne joskus sulamaan? :D Mun failure tosin tulee siinä sadan metrin kohdalla, koska hikoilen nykyään jopa syödessä.
Mutta eihän läskit kehtaa mennä uimaan... Rannalla ihmiset pilkkaa hyljemäistä kroppaani, ja greenpeace yrittää työntää takaisin veteen kun luulevat valaaksi. Miten olis vesijuoksu, eli käveltäis jotain järveä ympäri pelastusliivien kans? Se on tosin aika mummomainen harrastus, pahempaa ku sauvakävely.Mun failure ei riitä edes siihen sataan, koska polvi ei kestä juoksemista oikeastaan yhtään. Lauantaina jouduin juoksemaan about 20 metriä ja siinä vaiheessa jo vihloi siihen malliin, että köpöttelin seuraavan tunnin suht vaikeasti. Mutta mennään uimaan vaikka järveä ympäri, läskithän kelluu paremmin?
Mutta eihän läskit kehtaa mennä uimaan... Rannalla ihmiset pilkkaa hyljemäistä kroppaani, ja greenpeace yrittää työntää takaisin veteen kun luulevat valaaksi. Miten olis vesijuoksu, eli käveltäis jotain järveä ympäri pelastusliivien kans? Se on tosin aika mummomainen harrastus, pahempaa ku sauvakävely.
E: Tai sitten vaan pitää hommata kesäks tommonen
![]()
Mun failure ei riitä edes siihen sataan, koska polvi ei kestä juoksemista oikeastaan yhtään. Lauantaina jouduin juoksemaan about 20 metriä ja siinä vaiheessa jo vihloi siihen malliin, että köpöttelin seuraavan tunnin suht vaikeasti. Mutta mennään uimaan vaikka järveä ympäri, läskithän kelluu paremmin?
Mutta eihän läskit kehtaa mennä uimaan... Rannalla ihmiset pilkkaa hyljemäistä kroppaani, ja greenpeace yrittää työntää takaisin veteen kun luulevat valaaksi. Miten olis vesijuoksu, eli käveltäis jotain järveä ympäri pelastusliivien kans? Se on tosin aika mummomainen harrastus, pahempaa ku sauvakävely.
Kyllä täytyy ottaa range check, eli mee vaan nukkumaan. Mä meen huomenna takas tonne vittusaatanan tukkisavotalle sahan kans, siellä saa maha kyytiä :D Tänäänki oon varmaan 10 000kcal miinuksilla ku kymmenen tuntia hikoilin metässä. Näin kyllä karhunjäljet, se oli siistiä.Tossa on tollasia puskarantoja mistä kehtaa lähtee pulskempikin uimaan :D Joo, vesijuoksua. Kerran uhosin, että lähden mummojen kanssa kiertämään allasta, hehheh. Jumalauti kun siellä meni tyynet ja aunet kierroksella ohi ku mulla oli tekniikka vähän hukassa. Tehokasta on se. Meneekö sulla vielä kauan? Että meenkö nukkumaan ja lähdetään aamulla vai mitenkä?
Kyllä täytyy ottaa range check, eli mee vaan nukkumaan. Mä meen huomenna takas tonne vittusaatanan tukkisavotalle sahan kans, siellä saa maha kyytiä :D Tänäänki oon varmaan 10 000kcal miinuksilla ku kymmenen tuntia hikoilin metässä. Näin kyllä karhunjäljet, se oli siistiä.
Eikä ole mikään rain check!? Vaadin todisteita. Sarvijaakot on siistejä ötököitä, hyöteismaailman kingejä.Anna kun täti vähän korjaa, se on rain check ;) Mutta joo, mä meen sit itkeen oman läskin itseni uneen. Onnea sun tukkisavotalle, komenna paarmat syömään sun mahasta, elä saa ihtees sarvijaakkoa, eläkä paini nallen kanssa.
E: Tai sitten vaan pitää hommata kesäks tommonen
![]()
Eikä ole mikään rain check!?
Eikä ole mikään rain check!? Vaadin todisteita. Sarvijaakot on siistejä ötököitä, hyöteismaailman kingejä.
Eikä ole mikään rain check!? Vaadin todisteita. Sarvijaakot on siistejä ötököitä, hyöteismaailman kingejä.
Okei, that's proof enough :D Mönjää tulee myös tuhatjalkasista aika paljo. Ja niistä jännistä sienistä tulee savua, ku astuu päälle.Sanonta, "to take a rain check" tulee siitä, että yleisesti tapahtumissa on säävaraus, eli sateen sattuessa eventti on peruttu. Siitäpä se tulee. Elä ala minun kanssa jahkailemmaan! :D Sarvijaakoista tulee paljon mönjää ja kiva rusahdus kun niitä mäjäyttää harjanvarrella.
Arvostan elettäsi.Rain check se on, mutta tuo range check kuulostaa niin helkkarin paljon paremmalta, että teen kaikkeni sen yleistämiseksi.
Rain check se on, mutta tuo range check kuulostaa niin helkkarin paljon paremmalta, että teen kaikkeni sen yleistämiseksi.
Noni, siinä kohtalontoveri :D Mäki oon vaan kuullu sen jossain, ja sen suurempaa ajatustyötä uhraamatta päätin sen olevan range check.Range checkiä oon jossain elokuvissa kuullut, lähinnä sotaleffoissa ;) muistaakseni.
Range checkiä oon jossain elokuvissa kuullut, lähinnä sotaleffoissa ;) muistaakseni.