Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaa no ei kait tässä.

- - - Updated - - -

Muuta kun kokeillaan.

- - - Updated - - -

Jos vaikka löytyis ratkaisu?
Ihan kätsy pahimmille mölleille, jotka eivät osaa postittaa kerralla kaikkea. Tosin jos kaksi tyyppiä postaa hirveetä vauhtia vuorokeskustelua, niin sitten kusee. Näköjään ongelmaa ei olekaan jos tohon väliin tulee joku muu, niin sitten menee normaalisti, helvetin toimiva sydeemi, voi sitten aikaakin pidentää.

Ei vaan helpota meidän perfektionistien ja möläyttelijöiden elämää.
Samaa viestä tulee editoitua ja lisäyksiä tehtyä viimeiseen editointimahdollisuuteen saakka, jotta se olisi just eikä melkein.

Ei hemmetti. Miks mun kurkku on kipeä?

Hiljaa puro solisee

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta, vituttaa olla töissä…

Ärsyttää myös tyttö joka hymyilee joka kerta kun hänellä on kädet täynnä ja avaan hänelle oven

Vaikea kysymys työhakemuksessa, kun siellä on: Mitä odotat hakemaltasi tehtävältä?

Mikä ihmeen "odotat"? No "työntekoa"? En ymmärrä? Mitä mun pitäis odottaa? Työnkuva on mulle selkeä ja osaan duunini ni miks mun pitäis mennä sinne odottamaan? Vai pitääks siihen vastata, hyviä bileitä työkavereiden kesken ja paljon taukoja, paljon retkiä ja hirwween yhteisöllistä työotetta.

Just kun mä luulen, et oon normaali, ni tulee tämmösiä ihme kysymyksiä ja meen lukkoon. Jätänkö mä vaan ton tyhjäksi?

Vaikea kysymys työhakemuksessa, kun siellä on: Mitä odotat hakemaltasi tehtävältä?

En ymmärrä? Mitä mun pitäis odottaa? Työnkuva on mulle selkeä ja osaan duunini ni miks mun pitäis mennä sinne odottamaan?

Toi boldattu olisi aika hyvä vastaus, jos hakemuksen lukijalla on edes vähän ymmärrystä ja huumorintajua.

Back
Ylös Bottom