Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mahtava viikonloppu takana, hyvä fiilis! :) Nyt vielä lenkille ilta-auringonpaisteeseen. :)

Ei ihan turha sunnuntai. Hiljaista salilla ja villejä ideoita pää täynnä. Sieltäpä se sitten napsahti uusi ennätys: 95kg maastavedossa. Maistuupi. Nyt voi hemmotella itseään tulisilla kanan koipipaloilla sekä viinirypäleillä.

4 x 4 min sparria bjj:ssä. 2 voittoa triangelilla ja kaks häviöö jollain vitun kimuralla.. Noo oli ees jotain onnistumiakin.
Huomenna alkaakin Lucion leiri. Mitäköhän siitäkin tulee.. :)

Oli kummiflikalla hyvät kahvit ja kakut. Mukavia ihmisiä soli kutsunu niinku minut.

Toimiikos muilla pakkis ihan normaalisti? Minulla puuttuu yläpalkista ainakin paljon tavaraa..

Huhhuh Jukolan ankkuriosuus juostu tuossa aamupäivällä. Aika heikoks veti miehen :D

Lähden nyt vetämään rinnalle. Sen jälkeen vedän käteen, jonka jälkeen vedän 4 käristemakkaraa, ja vedän vielä kolmisen olutta.

Vedon täyteinen päivä siis kyseessä.

Lähden nyt vetämään rinnalle. Sen jälkeen vedän käteen, jonka jälkeen vedän 4 käristemakkaraa, ja vedän vielä kolmisen olutta.

Vedon täyteinen päivä siis kyseessä.

Tää ei varmaan muuten olisi ollut mitenkään erityisen hauska mutta kun tämän lukee tuolta streamista muiden tavallisten viestien joukosta niin jotenkin hajosin ihan täydellisesti.

Johan alkoi kummallinen tutina. Ihan kuin olisi jotain rytmihäiriöiden tapaista.

Ihan kun sä laittasit samanlaisia viestejä pakkikselle enenevässä määrin, kannattasko käydä lääkärissä tai vähentää treenaamista? Ei ne rytmihäiriöt tai ylikunnon oireet helpotu pakkikselle siitä ilmottamalla.

Ihan kun sä laittasit samanlaisia viestejä pakkikselle enenevässä määrin, kannattasko käydä lääkärissä tai vähentää treenaamista? Ei ne rytmihäiriöt tai ylikunnon oireet helpotu pakkikselle siitä ilmottamalla.

En minä nyt tämän takia lääkäriin mene. Sitä paitsi ensi viikko on todella kevyt ja seuraavakin normaalia kevyempi. Eikä minulla mitään ylikuntoa ole. Se ei tule noin vain.

En minä nyt tämän takia lääkäriin mene. Sitä paitsi ensi viikko on todella kevyt ja seuraavakin normaalia kevyempi. Eikä minulla mitään ylikuntoa ole. Se ei tule noin vain.

Sun treenimäärillä ei taida olla kyse mistään äkkiseltään tulleesta ylikunnosta? Tässä viimeisen vajaan vuoden aikana oon myös aika hyvin oppinut sen, ettei lääkäriin menon kanssa kannata aikailla. Sellaiseen puolikuntoiseen ja puolisairaaseen oloon turtuu helposti ja sitä pitää itseään ihan terveenä, vaikka tosiasiassa ei sitä ole ja sinne lääkäriin olis oikeesti pitänyt mennä jo pari vuotta aikaisemmin.

Moi söpöliinit.
Moi söpöliinit.
Moi söpöliinit.
Huomenta söpöliinit.
Moi söpöliinit.

Perkele mie siivosin. Ansaitsisin mitallin.
Huomenta söpöliinit.
Huomenta söpöliinit.

Mie mään nyt töihin.
Huomenta söpöliinit.

Moi söpöliinit.

Osaatko JP Fux sanoa mitään muuta ? :D

Ollu jo talvesta asti. Ei kiinnosta ja nyt ei pyygee ku on sideharsoa kädessä.

Back
Ylös Bottom