Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hitto.. Pitikö sitä lähtä kauppaan hakeen jotain herkkua? Wingsit, lämminsavulohet ja Susut sai mulle kyllä veden kielelle.. Jotain tahtoo nyt.
Huomenna taas vaihteeksi lääkäriin. Ostin lohdutukseksi itselleni mansikoita. Uusia perunoitakin nappasin mukaan kun sain töistä melkein 700g lämminsavulohifilettä. Possuttelen niillä sitten huomenna.
Meillä oli tänään töissä mansikkaleipiä tarjolla. Yllättävän hyviä, vaikka harvoin syön leipää niin oli pakko kokeilla, pienen leivän päällä siis vähän jotain vihreää, mansikoita ja juustoa. 
Samoin myös, saa nähdä minkälaisen tuomion lääkärisedät antavat, vai haluavatko vielä jatkaa arvoitusleikkiä..Meillä oli tänään töissä mansikkaleipiä tarjolla. Yllättävän hyviä, vaikka harvoin syön leipää niin oli pakko kokeilla, pienen leivän päällä siis vähän jotain vihreää, mansikoita ja juustoa.
![]()
Mulla on "pitsaa"! Mie olen löytäny Graalin maljan näistä valmiista pitsapohjista. Mikään ei estä mun läskejä enää.![]()
Tänään huomasin kaupassa kirsikka oluen, mutta rahat ei riittänyt siihen 3euron hintaan :( Perjantaina palkka, jos silloin uudestaan
Samoin myös, saa nähdä minkälaisen tuomion lääkärisedät antavat, vai haluavatko vielä jatkaa arvoitusleikkiä..Meillä oli tänään töissä mansikkaleipiä tarjolla. Yllättävän hyviä, vaikka harvoin syön leipää niin oli pakko kokeilla, pienen leivän päällä siis vähän jotain vihreää, mansikoita ja juustoa.
![]()
Tänään huomasin kaupassa kirsikka oluen, mutta rahat ei riittänyt siihen 3euron hintaan :( Perjantaina palkka, jos silloin uudestaan
Huomennako lekuria?
Jos se oli Lindemans Kriek niin se on ihan loistavaa, St. Louis Kriek taas aika kuraa, en suosittele.
^^Tuosta ei voi tulla muuta mieleen kuin Epic-Sax-Guy. :lol2:
24/7-edition.