Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hitto.. Pitikö sitä lähtä kauppaan hakeen jotain herkkua? Wingsit, lämminsavulohet ja Susut sai mulle kyllä veden kielelle.. Jotain tahtoo nyt.

Minä ainakin menen jatkamaan ostos listaa sillä "arkun viimeisellä naulalla". Moro!

En kestä näitä ruokapuheita joka puolella. Om jääkappi ammottaa tyhjyyttään. Ei ole edes aineksia puolikkaaseen muffinssitaikinaan, niinkö oli viimeksi ko iski tämmönen himo. Ehkä meen nukkumaan ja herään aikasin..

Mulla on "pitsaa"! Mie olen löytäny Graalin maljan näistä valmiista pitsapohjista. Mikään ei estä mun läskejä enää. :)

Hitto.. Pitikö sitä lähtä kauppaan hakeen jotain herkkua? Wingsit, lämminsavulohet ja Susut sai mulle kyllä veden kielelle.. Jotain tahtoo nyt.

Itsehän herkuttelin juuri maksalaatikolla. Muuta ei vaadita.

Huomenna taas vaihteeksi lääkäriin. Ostin lohdutukseksi itselleni mansikoita. Uusia perunoitakin nappasin mukaan kun sain töistä melkein 700g lämminsavulohifilettä. Possuttelen niillä sitten huomenna.

Samoin myös, saa nähdä minkälaisen tuomion lääkärisedät antavat, vai haluavatko vielä jatkaa arvoitusleikkiä.. :rolleyes: Meillä oli tänään töissä mansikkaleipiä tarjolla. Yllättävän hyviä, vaikka harvoin syön leipää niin oli pakko kokeilla, pienen leivän päällä siis vähän jotain vihreää, mansikoita ja juustoa. :)

Samoin myös, saa nähdä minkälaisen tuomion lääkärisedät antavat, vai haluavatko vielä jatkaa arvoitusleikkiä.. :rolleyes: Meillä oli tänään töissä mansikkaleipiä tarjolla. Yllättävän hyviä, vaikka harvoin syön leipää niin oli pakko kokeilla, pienen leivän päällä siis vähän jotain vihreää, mansikoita ja juustoa. :)

Huomennako lekuria?

Tänään huomasin kaupassa kirsikka oluen, mutta rahat ei riittänyt siihen 3euron hintaan :( Perjantaina palkka, jos silloin uudestaan

Mä yritin taistella vastaan, mutta nyt katkes kamelin selkä.. Kauppaan siis ja ostan kassin täyteen kaikkea hyvää!

Mulla on "pitsaa"! Mie olen löytäny Graalin maljan näistä valmiista pitsapohjista. Mikään ei estä mun läskejä enää. :)

Mä olen viikon miettinyt, että pitäiskö leipoa pitsaa. Mut ei mulla ole oikein täytteitä. Sipuli-juustopitsa. Ei helvetti... Kohta on pakko lähteä kaivelemaan kaappeja,

Tänään huomasin kaupassa kirsikka oluen, mutta rahat ei riittänyt siihen 3euron hintaan :( Perjantaina palkka, jos silloin uudestaan

Tästä tuli mieleen, eikös Saksassa ole vaikka miten kaikkia makustettuja oluita. Muistan jotain maistaneeni ja se oli :urjo: Mun on helppo hemmotella itseäni. Steinlager tai Corona ja lime tai speights, mut sitä ei saa Suomesta. Jos siis oluista puhutaan. Muut juomat onki sit iha toinen juttu.

Toivottavasti on edes jokseenkin fiksu lääkärikäynti. Onko sun diagnoosi varmennettu vai vieläkö arvotaan? Mulla nyt on paljonkin asiaa tohtoritädille ja poden jo valmiiksi huonoa omaatuntoa jos napsahtaa saikku. Joo, jos ei haluu saikkua ei pidä mennä lekurille, mutta en minä nyt jaksa elää tän kipuilun ja pahan olon kanssa.

Huomennako lekuria?

Juu, huomenissa on tiedossa aikainen herätys, pääsee lääkäreiden ihmeteltäväksi heti aamusta. Olen jo lähestulkoon nähtävyys lääkäreiden ja hoitsujen keskuudessa, "mysteeripotilas"... :D

Edit. Diagnoosia toivon huomiselle, samoin sen myötä osaston vaihtoa, mikäli epäilys on oikea..

Jos se oli Lindemans Kriek niin se on ihan loistavaa, St. Louis Kriek taas aika kuraa, en suosittele.

En nyt niin tarkkaan merkkiä katsonut, mutta pieni pullo, 2-2,5dl, ja sellainen folio päällyste korkin päässä joka oli koko "kurkun" mittainen

^^Tuosta ei voi tulla muuta mieleen kuin Epic-Sax-Guy. :lol2:

24/7-edition.

Tulin lomareissulta kotiin ja huomasin, että vittu täällä on tylsää! Vois lähtä uudestaan reissaamaan...
Huomena joutuu joutilaana siivoamaan, yök! Tulee ikävä töitä ja työkavereita, kun himmailee yksin kotona päivät. :face:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Se on kyllä kiva tunne että on unirytmi kunnossa, koskaan ollu näin iloinen että väsyttää jo kahentoista aikaan.

Se olis muuten posti numero 4567!

Back
Ylös Bottom