Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli tänään kolahtanut postilaatikkoon kutsu koeajamaan uutta Audia. Onkohan kyseessä kohtalo? On muuten mopokeli ihan kohdallaan:whip:
R8? RS5? Uusi RS6, mitä ei ole vielä edes Suomessa?
Kyllä Santsiki yritti mulle noin kertoa kunnes paljasti itse tekevänsä mallinhommia..:D Voi pliis.. Kun näyttäski edes kestävyysurheilijalta :lol2: Ketäs näitä oli, Verba ja Jyllikin joskus yritti tsempata, itse kun ovat sieltä "pienimmästä" päästä kaikkien muiden puheiden perusteella :D
Siis ei ole pakkiksella eikä puhu suomea; mulle tuli mieleen pikkuveljen kaveri joka tuo isosiskolle karkkia
Kylläpäs uni maistui pitkään.
Eli siipiweikotHarrin kana, missä mitä millon?
Kerta laakilla omat pohjat 90kpl.Niitä minulla meni joku 45-50 siipeä aikoinaan, mutta hyvää se aikansa oli.
Katoinkin ettei eilen tainu tulla yhtään postia illalla. :D
Join kyllä vaan vettä!Kylläpäs uni maistui pitkään.
Eli siipiweikot

Kiitän. Pitääpä siis toikin käydä tsekkaamassa jos lomalla on aikaa Tampereella hillua
Jaha, jaha sinne oli etusivulle pläjähtäny fitnessmalli -finalistit riviin. Kyllähän tuolta pari itellekin kelpais jos he vaan suostuisivat edes katsomaan minuun päin..
Noin 11 tunnin työpäivän jälkeen tekis mieli vaan mennä nukkumaan, mut koettais nyt vielä tsiikata jalista kun siitä nyt saa nauttia, rauhassa, monen vuoden seurustelun päätyttyä![]()
Kerta laakilla omat pohjat 90kpl.
Eikös sen paikan ennätys ole jotain 100 pintaan? Et ainakaan kauas jäänyt.