Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oli kyllä helvetin hyvä käydä työpäivän jälkeen läheisessä järvessä heittämässä talviturkki pois. Raksalla on turhan kuuma kesäisin mutta saapahan rusketuksen.

Kyllä Santsiki yritti mulle noin kertoa kunnes paljasti itse tekevänsä mallinhommia..:D Voi pliis.. Kun näyttäski edes kestävyysurheilijalta :lol2: Ketäs näitä oli, Verba ja Jyllikin joskus yritti tsempata, itse kun ovat sieltä "pienimmästä" päästä kaikkien muiden puheiden perusteella :D

Höh, aivan turhaan jännität. Mä ajattelin ihan samoin, koska olen ihan tavallinen, mutta pelko oli ihan turhaa, on täällä muitakin tavallisia ja sitten täysin vaarattomia oikeita treenaajia. Nythän olen tavannut näitä jo monta kertaa ja joka kerta jäänyt henkiin, eri kivoja ovat. Itsehän yritän löytää täältä koiratreeniseuraakin, hieman heikolla menestyksellä tosin.

Pakko lisätä että eikö ole suloista; mun työkaveri äsken toi mulle kädessä viimeisen vaahtokarkin minkä löysi jonkun pussista:) Siis ei ole pakkiksella eikä puhu suomea; mulle tuli mieleen pikkuveljen kaveri joka tuo isosiskolle karkkia:)

Tulipa osteltua vaatteita ja vastaavaa 450 eurol, viel tarttis parfyym ostaa nii ehkä sit alkais riittää hetkeks :nolo:

Kyllä sitä vaan juhannusta osaa innolla odottaa.. Viimeks jouluaattona nauttinu hieman alkomaholia :)

And that's what I call summer... vadelmajäätelöä, suklaakastiketta ja tuoreita vadelmia. :haart:

Eli siipiweikot

Kiitän. Pitääpä siis toikin käydä tsekkaamassa jos lomalla on aikaa Tampereella hillua:)

Jaha, jaha sinne oli etusivulle pläjähtäny fitnessmalli -finalistit riviin. Kyllähän tuolta pari itellekin kelpais jos he vaan suostuisivat edes katsomaan minuun päin..

Noin 11 tunnin työpäivän jälkeen tekis mieli vaan mennä nukkumaan, mut koettais nyt vielä tsiikata jalista kun siitä nyt saa nauttia, rauhassa, monen vuoden seurustelun päätyttyä:)

Kiitän. Pitääpä siis toikin käydä tsekkaamassa jos lomalla on aikaa Tampereella hillua:)

Jaha, jaha sinne oli etusivulle pläjähtäny fitnessmalli -finalistit riviin. Kyllähän tuolta pari itellekin kelpais jos he vaan suostuisivat edes katsomaan minuun päin..

Noin 11 tunnin työpäivän jälkeen tekis mieli vaan mennä nukkumaan, mut koettais nyt vielä tsiikata jalista kun siitä nyt saa nauttia, rauhassa, monen vuoden seurustelun päätyttyä:)

En usko että saisit minua kattomaan jalista edes monen vuoden seurustelun jälkeen. :nohomo:

Tää päivä on ollu ihan outo. En saanut töissä mitään aikaiseksi, en päässyt salille asti ja ihan tyhmä fiilis, toisaalta olin kaverin kanssa kaupassa ja siellä oli ihana myyjä. Ostettiin jätskit, puistoon, ilma on ihana ja voi että, toisaalta kaikki on tosi jees.

Mulla onkin semmonen telkkari joka näyttää just sitä mitä haluan, silloin kun haluan. Tietokone nääs. Olen puolisen vuotta odotellut että TV - tarkastaja tulisi kylään ja voisin tyytyväisenä näyttää, että ei, ihan oikeasti mulla ei ole telkkaria. Mun tuurilla se ei koskaan tule ja sitten tuleekin hemmetin YLE maksut vai mitkä ja kaikki ihan turhaan.

Huomenna taas vaihteeksi lääkäriin. Ostin lohdutukseksi itselleni mansikoita. Uusia perunoitakin nappasin mukaan kun sain töistä melkein 700g lämminsavulohifilettä. Possuttelen niillä sitten huomenna.

Tulin just kaupasta ja mukaan tarttus 450g lohta ja Susu -karkkipussi :) Kaloreita en tuosta uskalla katsella, mutta menkööt nyt kerran :)

Eikös sen paikan ennätys ole jotain 100 pintaan? Et ainakaan kauas jäänyt.

Hirveitä määriä jätkät mättää! Mie olisin iloinen jos sen perusaterian jaksaisin.

Back
Ylös Bottom