Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo ajattelin käydä ainakin yhden pelin fiilistelemässä :) Joskus Torontossa kävin kattomassa baarissa Hatton vs. Mayweatherin ja siellä oli aika hurja tunnelma, kun baari oli ääriään myöten täynnä ja porukka lauloi jne. :)

Kyllä se sieltä ajallaan tulee. Itselläkin on vielä melkein kaksi kuukautta lomaa ja sitäkään ei sitten kestä kuin viikon verran.

Joo, juhannuksen jälkeen uskaltaa jo vähän ruveta laskemaan. Päädyn kuitenkin metsästämään töitä koko lomani ajan enkä sitten palaakaan Suomeen ollenkaan. Ei perse, ois kyllä unelma. Soittais töihin, että en mä tuukaan maanantaina, mä jään tänne. Heippa.

Wingsit uunissa. Voi kiesus tätä paskan määrää. Lomaankin on vielä niin pitkä aika etten viiti edes ajatella.

HIGH FAIV, (Siipi)kaira! :dance: En yleensä ostele winguloita, mutta nyt ostin ja ne odottaa innosta räpytellen uuniin pääsyä... :kuola:

HIGH FAIV, (Siipi)kaira! :dance: En yleensä ostele winguloita, mutta nyt ostin ja ne odottaa innosta räpytellen uuniin pääsyä... :kuola:

Hehe. Mun oli tarkotus ostaa myös dippiainekset, mutta olin taas henkisesti niin itsemurhan partaalla, etten jaksanu. Eiköhän nuo mene ilmankin :)

Melkonen räkkäaika jo nyt. Jopa semmoisilla paikoilla missä ei normaalisti juurikaan itikoita ole. No eipä siinä mittään. Offi on niin saakelin hyvänhajuista. Hakkaa mennenin mennen tullen.

Joo, juhannuksen jälkeen uskaltaa jo vähän ruveta laskemaan. Päädyn kuitenkin metsästämään töitä koko lomani ajan enkä sitten palaakaan Suomeen ollenkaan. Ei perse, ois kyllä unelma. Soittais töihin, että en mä tuukaan maanantaina, mä jään tänne. Heippa.

Oon miettiny välillä samaa, et ilmottaisi loman päätteeksi pomolle et se on loppu nyt. :D

Ja miksi ihmeessä aina töissä aika kuluu niin älyttömän hitaasti!? Jokainen minuutti tuntuu matelevan hiljalleen, varsinkin tällaisina iltavuoroina jolloin ei ole tekemistä. :jahas: Lomahaaveet ei auta yhtään asiaa...

Mulla taas tuntuu vapaa-aika menevän pirun hitaasti. Töissä menee kuin siivillä.. Epänormaaliko?

Aina nämä päivät tuntuu menevät liian nopeesti. Pitäisi olla tekemättä mitään, niin päivät menisi hitaammin.

Vähän kun meikäläisen vapaa-aika. Keitän safkaa ja katon ruutua, joskus makaan sängyllä. Töissä sentään tapahtuu joitain :D

No kunha lapsen painiharrastus taas alkaa niin ei kerkiä kissaa paljon sanoa. Kännykällä joutuu surffailemaan.

Hehe. Mun oli tarkotus ostaa myös dippiainekset, mutta olin taas henkisesti niin itsemurhan partaalla, etten jaksanu. Eiköhän nuo mene ilmankin :)

Enhä mie mistään tollasista dippihommista ole kuullukkaa! Mutta nyt kun mainittet, niin ei mikään huono idea.

Niin kova biisi, että huh.

Kohta viikko taas puolessa välissä, jaksaa jaksaa! :rock:
Viikonloppuna sitten vaihdetaan vapaammalle, on se luxusta pienetkin vapaa-ajan hetket (viime viikonloppu meni puoliksi töissä).

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pitäisi olla tekemättä mitään, niin päivät menisi hitaammin.

Juu, siksi mun päivät menee hitaasti töissä kun työnkuvaani kuuluu olla tekemättä mitään. :D Rehellisesti sanottuna hävettää miten vähän vähän oikeasti tulee käytyä työmaalla ja silloinkin kun on paikalla, ei tee mitään. :nolo: Noh, onneksi vapaat ja lomakin lähestyy jälleen.

Ei helevetti... :kuola: :rock: :dance: :dance2:
[video=youtube_share;UtM0W4g-q-U]http://youtu.be/UtM0W4g-q-U[/video]

Pahoittelut niille, joilla alkaa tulee jo korvista ku porukka linkittää musiikkia. :)

Loppuis nyt jo tää viikko. Pääsis kotiin.
Viime kuussa se 250h töitä rupee reissuhommat puuduttaa.

Lepoo ei pahemmin ole, reenata ei kerkee ja ruokavaliokin vähän mitä sattuu.

Back
Ylös Bottom