Ei minua olympialaiset kiinnosta![]()
Muista juoda olutta ja kattoa pubis jalkapalloa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei minua olympialaiset kiinnosta![]()
Wingsit uunissa. Voi kiesus tätä paskan määrää. Lomaankin on vielä niin pitkä aika etten viiti edes ajatella.
Kyllä se sieltä ajallaan tulee. Itselläkin on vielä melkein kaksi kuukautta lomaa ja sitäkään ei sitten kestä kuin viikon verran.
Wingsit uunissa. Voi kiesus tätä paskan määrää. Lomaankin on vielä niin pitkä aika etten viiti edes ajatella.

HIGH FAIV, (Siipi)kaira! :dance: En yleensä ostele winguloita, mutta nyt ostin ja ne odottaa innosta räpytellen uuniin pääsyä...![]()

Joo, juhannuksen jälkeen uskaltaa jo vähän ruveta laskemaan. Päädyn kuitenkin metsästämään töitä koko lomani ajan enkä sitten palaakaan Suomeen ollenkaan. Ei perse, ois kyllä unelma. Soittais töihin, että en mä tuukaan maanantaina, mä jään tänne. Heippa.
Mulla taas tuntuu vapaa-aika menevän pirun hitaasti. Töissä menee kuin siivillä.. Epänormaaliko?
Aina nämä päivät tuntuu menevät liian nopeesti. Pitäisi olla tekemättä mitään, niin päivät menisi hitaammin.
Hehe. Mun oli tarkotus ostaa myös dippiainekset, mutta olin taas henkisesti niin itsemurhan partaalla, etten jaksanu. Eiköhän nuo mene ilmankin![]()

Pitäisi olla tekemättä mitään, niin päivät menisi hitaammin.
Noh, onneksi vapaat ja lomakin lähestyy jälleen.Enhä mie mistään tollasista dippihommista ole kuullukkaa! Mutta nyt kun mainittet, niin ei mikään huono idea.