Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun kaveri teki muutamaan otteeseen sellaisen hard core tempauksen, et polki työmatkat mennen tullen. Matkaa oli suuntaansa reilu 50 kilsaa eli päivän saldoks tuli yli 100 kilsaa pyöräilyä. :D Jossain vaiheessa se yritti houkutella mua tekeen saman, mut niin yllytyshullu mä en kyllä oo. :D

No sehän on ollu jo HULLU :D :D

No jopa oli veisu! Yhdistelmässä oli vihaamaani ja rakastamaani biittiä, ei oikein tiiä tykkäsikö :) .

No perhana ku mäkään en oikee tiedä tykkäiskö. Kuulin tänää ekan kerran radiosta ja kuulosti osittain siltä että taas vähän jotain uutta mut toisaalta lopuks tuntu siltä että ei paljon mitään uutta. Nyt ku on useamman kerran kuullu ni eipä tuo nyt silti paskaks oo muuttunu.

Tää on vielä parempi, vissii samalta uudelta EP:ltä varmaa ehkä vissii ehkä. Oltii täs jokunen pari vkl sitten yhessä lähikylän pikkubaarissa missä oli joku dubb/reggea/moombahton ilta ja kyl kuulosti hianolta ku subbarit jumputti helvetin kuumia pikkukylän naaraita vasten. ohhoh :whip:

heh tätä rutinaa ja natinaa täs biisis

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tää on vielä parempi, vissii samalta uudelta EP:ltä varmaa ehkä vissii ehkä. Oltii täs jokunen pari vkl sitten yhessä lähikylän pikkubaarissa missä oli joku dubb/reggea/moombahton ilta ja kyl kuulosti hianolta ku subbarit jumputti helvetin kuumia pikkukylän naaraita vasten. ohhoh :whip:

On kyllä meneviä biisejä! Tuosta alusta tuli heti mieleen tappajahain tunnari. :D

Bonfire kyllä nappaili enemmän ku tuo Sleaze. Jälkimäinen ois kaivannu pohjalle jotain tukusampaa soundia Feed Me:n tapaan runttaamaan ni ois ollu enemmän edukseen! Noh, hyvä tollanen välibiisi keikalla ennen seuraavaa maximun attack settiä :dance2:

Siis MITÄ ihminen voi saada siitä että hankaa KAIKESSA kokoajan vastaan!!!!! Arrrrgggghhhh:curs: Kiitos, ei mulla muuta.

Paljon hupia ihmisten reaktioista.

Niin, ehkä se toivoisi jotain reaktiota, luulisi että vaihtaisi tyyliä kun ei edes saa mitään reaktiota, vaan muut ihmiset myötähäpeästä paikkaa...siis sellaiset joiden ei tod kuuluisi niin joutua tekemään vaan voivat tehdä itseasiassa valituksen. No, ei muuta kuin leppoisaa jatkoa mulle.

Dieettimonnien piristystä :)

Oliskohan ruoka yks syy miks vois lähtee jenkkeihi. Mässäilylomalle. Aika peruspöperöö mut jos jenkkeihi lähtisin ni kyl sit kans söisin siel niiku amerikkalaiset.

Oliskohan ruoka yks syy miks vois lähtee jenkkeihi. Mässäilylomalle. Aika peruspöperöö mut jos jenkkeihi lähtisin ni kyl sit kans söisin siel niiku amerikkalaiset.

Joo. Vyölaukussa mukana kanarisotto-setit prodepatukoiden seurana ja hikipanta päässä hölköttelisit kohti kuassihallia :face:

Huomiselle luvattu +20 ja scortsio:dance: Tietää sitä että voisi ottaa illalla pärrän alle ja suunnata jollekin jäätelökioskille.

Amorphis mainittu \,,/

Mun kaveri teki muutamaan otteeseen sellaisen hard core tempauksen, et polki työmatkat mennen tullen. Matkaa oli suuntaansa reilu 50 kilsaa eli päivän saldoks tuli yli 100 kilsaa pyöräilyä. :D Jossain vaiheessa se yritti houkutella mua tekeen saman, mut niin yllytyshullu mä en kyllä oo. :D

Toi on kyllä jo aika tiukka. Mä oon nyt polkenu kaks tai kolme kertaa viikossa sen 24km suuntaansa ja se on melkeen riittäny hyötyliikunnaks painava reppu selässä. Siihen päälle on kyllä tullu sitte heitettyä vielä sen verran muita lenkkejä, että nyt on reilussa kolmessa viikossa tullu 850km mittariin.

Kun ei ole muuta keksineet, niin ovat sitten tehneet sekä vaniljasokeria että vanilliinisokeria. Nimimerkillä: Googletin hyllyjen välissä.

Soita miun huilua.

Back
Ylös Bottom