No jopa oli veisu! Yhdistelmässä oli vihaamaani ja rakastamaani biittiä, ei oikein tiiä tykkäsiköHittimuzaa
.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jopa oli veisu! Yhdistelmässä oli vihaamaani ja rakastamaani biittiä, ei oikein tiiä tykkäsiköHittimuzaa
.Mun kaveri teki muutamaan otteeseen sellaisen hard core tempauksen, et polki työmatkat mennen tullen. Matkaa oli suuntaansa reilu 50 kilsaa eli päivän saldoks tuli yli 100 kilsaa pyöräilyä. :D Jossain vaiheessa se yritti houkutella mua tekeen saman, mut niin yllytyshullu mä en kyllä oo. :D
No jopa oli veisu! Yhdistelmässä oli vihaamaani ja rakastamaani biittiä, ei oikein tiiä tykkäsikö.
Hittimuzaa
Tää on vielä parempi, vissii samalta uudelta EP:ltä varmaa ehkä vissii ehkä. Oltii täs jokunen pari vkl sitten yhessä lähikylän pikkubaarissa missä oli joku dubb/reggea/moombahton ilta ja kyl kuulosti hianolta ku subbarit jumputti helvetin kuumia pikkukylän naaraita vasten. ohhoh :whip:
Siis MITÄ ihminen voi saada siitä että hankaa KAIKESSA kokoajan vastaan!!!!!
Paljon hupia ihmisten reaktioista.

Oliskohan ruoka yks syy miks vois lähtee jenkkeihi. Mässäilylomalle. Aika peruspöperöö mut jos jenkkeihi lähtisin ni kyl sit kans söisin siel niiku amerikkalaiset.
Mun kaveri teki muutamaan otteeseen sellaisen hard core tempauksen, et polki työmatkat mennen tullen. Matkaa oli suuntaansa reilu 50 kilsaa eli päivän saldoks tuli yli 100 kilsaa pyöräilyä. :D Jossain vaiheessa se yritti houkutella mua tekeen saman, mut niin yllytyshullu mä en kyllä oo. :D
Oijoi, :haart: Perjantaina Provinssiin! :D
Huomenna Lontooseen, jihuu![]()