Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä, vähän niinku sulta kuva. :D
Tulin polkypyörällä töihin :dance: ...ja vielä tiistaina, joka on mulle se pahin päivä viikosta! :D Eikä muute jää mikskää once in a lifetime experienceks!
Minä pyöräilen joka päivä töihin, että maisemat vaihtuu työmatkalla. Tosin himasta on duuniin 1km, mutta enempää ei nappaisikaan työmatkana pyöräillä :D

No mullon se 15km, että mulle ihan saavutus polkee aamulla sen verran![]()
Uus päivä taas. Tuliskohan ihmisestä positiivisempi jos väkisin yrittäis?
No Whittu :D Siinä oli näkyvissä helvetin iso Hondan logo. Se kyllä ainakin minun ruudulla näky kun olin painanu vastausnappia... jännästi kadonnut.
+1, tosin alkaa vattatauti väistyä, mikä on iso plussa!Mää pötköttelen kotosalla :( , prkl.
you rock!Minä pyöräilen joka päivä töihin, että maisemat vaihtuu työmatkalla. Tosin himasta on duuniin 1km, mutta enempää ei nappaisikaan työmatkana pyöräillä :D
Onhan tuo ihan hyvä matka. Itse en ole pidempiä työmatkoja viitsinyt polkea, kun sitten pitäisi melkeinpä suihkussa käydä duunipaikalla kun hikoaa niin perkeleen helposti. Hyvää hyötyliikuntaahan tuo, ja hatunnosto niille, jotka tekee tuon päivittäin. Rakennuslehdessä oli hyvä juttu Pekkaniskan systeemistä, jossa tuosta duunimatkapyöräilystä saa jotain rahallista boonusta, samoin maratoonin juoksemisesta, triathlonista ja tupakoinnin lopettamisesta. Pirun hyvä systeemi, kun kannustaa urheilemaan, ja pitää työntekijät terveenä.
Mutta jos pitäs tästä vielä polkee salille ja sitte kotio ni olisin varmaa aika DÖÖÖÖD!!! (Dieetilläki vielä) :D Sanze on polkenu kohtuuella, itellä ois kans n. 15km töihin vaan käytän kimppakyytiä ennemmiyou rock!
Nii voi olla. Pitäis vissii ensin tuntee joku positiivinen ihminen. Mutta ei liian positiivinen ettei tuu väkivaltasia ajatuksia :pMiekin olen miettinyt tuota. Mie luulen että paras tapa ois hengailla jonku tosi positiivisen ihmisen kanssa. Oppis pikku hiljaa...
Jaahas, vitun pakkotoisto.com ja uudet viestit. Aina meinaa mennä aamulenkin edelle. Noo, asiat tärkeysjärjestyksessä...

Tismalleen sama ajatus, no tsekkaan viestit nyt ja siirrän aamulenkin illalle. :D
Tulin polkypyörällä töihin :dance: ...ja vielä tiistaina, joka on mulle se pahin päivä viikosta! :D Eikä muute jää mikskää once in a lifetime experienceks!