Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oivoi :/ Toivottavasti selkä ny alkaa siit sit paranee ni pääset sieki liikkuu :) Millos meinasit jonnekki ulkomaille lähtee?

Uus päivä taas. Tuliskohan ihmisestä positiivisempi jos väkisin yrittäis?

Kyllä, vähän niinku sulta kuva. :D

No Whittu :D Siinä oli näkyvissä helvetin iso Hondan logo. Se kyllä ainakin minun ruudulla näky kun olin painanu vastausnappia... jännästi kadonnut.

Tulin polkypyörällä töihin :dance: ...ja vielä tiistaina, joka on mulle se pahin päivä viikosta! :D Eikä muute jää mikskää once in a lifetime experienceks!

Minä pyöräilen joka päivä töihin, että maisemat vaihtuu työmatkalla. Tosin himasta on duuniin 1km, mutta enempää ei nappaisikaan työmatkana pyöräillä :D

No mullon se 15km, että mulle ihan saavutus polkee aamulla sen verran :)

Onhan tuo ihan hyvä matka. Itse en ole pidempiä työmatkoja viitsinyt polkea, kun sitten pitäisi melkeinpä suihkussa käydä duunipaikalla kun hikoaa niin perkeleen helposti. Hyvää hyötyliikuntaahan tuo, ja hatunnosto niille, jotka tekee tuon päivittäin. Rakennuslehdessä oli hyvä juttu Pekkaniskan systeemistä, jossa tuosta duunimatkapyöräilystä saa jotain rahallista boonusta, samoin maratoonin juoksemisesta, triathlonista ja tupakoinnin lopettamisesta. Pirun hyvä systeemi, kun kannustaa urheilemaan, ja pitää työntekijät terveenä.

Uus päivä taas. Tuliskohan ihmisestä positiivisempi jos väkisin yrittäis?

No Whittu :D Siinä oli näkyvissä helvetin iso Hondan logo. Se kyllä ainakin minun ruudulla näky kun olin painanu vastausnappia... jännästi kadonnut.

Tiedät varmaan että Kawasakilla on muitaki ninjoja kuin se pyörä? He.he. :D

Miekin olen miettinyt tuota. Mie luulen että paras tapa ois hengailla jonku tosi positiivisen ihmisen kanssa. Oppis pikku hiljaa...

Minä pyöräilen joka päivä töihin, että maisemat vaihtuu työmatkalla. Tosin himasta on duuniin 1km, mutta enempää ei nappaisikaan työmatkana pyöräillä :D

Sama, paitsi että matkaa on ehkä puolisen kilsaa enemmän, mulle iskee ylikunto pian:D Mietin vain että pitäis toi mäki pitäis jotenkin kääntää toisinpäin, ei jaksais aamusta vetää ylämäkeen..:jahas:

Kiva kuulla, että täällä on sentään inhimillisiäkin piirteitä osoittavia ihmisiä liikunnan suhteen kuten tuo Pernod81. :D

Onhan tuo ihan hyvä matka. Itse en ole pidempiä työmatkoja viitsinyt polkea, kun sitten pitäisi melkeinpä suihkussa käydä duunipaikalla kun hikoaa niin perkeleen helposti. Hyvää hyötyliikuntaahan tuo, ja hatunnosto niille, jotka tekee tuon päivittäin. Rakennuslehdessä oli hyvä juttu Pekkaniskan systeemistä, jossa tuosta duunimatkapyöräilystä saa jotain rahallista boonusta, samoin maratoonin juoksemisesta, triathlonista ja tupakoinnin lopettamisesta. Pirun hyvä systeemi, kun kannustaa urheilemaan, ja pitää työntekijät terveenä.

Joo no mäki ihan testasin millasta toi polkemine on aamusin tänne työpaikalle ja kyllä se tälläi ei salipäivinä vois onnistuakkin :) Mutta jos pitäs tästä vielä polkee salille ja sitte kotio ni olisin varmaa aika DÖÖÖÖD!!! (Dieetilläki vielä) :D

Mäki kyllä hikoon helposti, mut yritin sen verta rauhaksii tulla, ettei tarvis suihkuu mennä :D ns. "pikapesun" suoritin kyllä duunipaikan vessassa vaatteidenvaihdon yhteydessä ku reppu tota selkää hikoilutti sen verran! Ritsi ois kova...

E.
Sanze on polkenu kohtuuella, itellä ois kans n. 15km töihin vaan käytän kimppakyytiä ennemmi :) you rock!

Jei :D

Miekin olen miettinyt tuota. Mie luulen että paras tapa ois hengailla jonku tosi positiivisen ihmisen kanssa. Oppis pikku hiljaa...
Nii voi olla. Pitäis vissii ensin tuntee joku positiivinen ihminen. Mutta ei liian positiivinen ettei tuu väkivaltasia ajatuksia :p

Jaahas, vitun pakkotoisto.com ja uudet viestit. Aina meinaa mennä aamulenkin edelle. Noo, asiat tärkeysjärjestyksessä...

Jaahas, vitun pakkotoisto.com ja uudet viestit. Aina meinaa mennä aamulenkin edelle. Noo, asiat tärkeysjärjestyksessä...

Tismalleen sama ajatus, no tsekkaan viestit nyt ja siirrän aamulenkin illalle. :D

Hei, jos fillaroidaan niin silloin mennään kyllä "kaikki tai ei mitään" -periaatteella. Ja kaikista on päästävä ohi, on nimittäin toisinaan melko haasteellista kun polkee tietä pitkin omalla rattorillaan. Ja voi sitä harmituksen määrää jos joku suhauttaa ohi jollain hemmetin 2kilon maantie taikka hybiridi-fillarillaan jossa on kolme kertaa ohkasemmat renkaat kö omassa mankelissa. Doh, otetaan fillaroinnin siirtymät hyvänä reisi-treeninä :D .

Huomenta! Siis mikä kesä se tällainen on... Pyykit on roikkuneet sisällä kohta pari päivää eikä vieläkään meinaa olla kaikki kuivia, kun on niin kosteaa ja kylmää! Täytyy vissiin kohta puoliin suunnistaa sinne Suomeen lämmittelemään. :)

Jaha, aamu alko kunnon hedarilla jo ennen ku kerkesin päätä tyynystä nostaa. Aika jees. Ei se mitään, aurinko näyttäis olevan olemassa niin fiuge alle ja salille. Ottais kevyen viikon tähän väliin ja yrittäis päästä hierontaan piakkoin.

Tulin polkypyörällä töihin :dance: ...ja vielä tiistaina, joka on mulle se pahin päivä viikosta! :D Eikä muute jää mikskää once in a lifetime experienceks!

Mun kaveri teki muutamaan otteeseen sellaisen hard core tempauksen, et polki työmatkat mennen tullen. Matkaa oli suuntaansa reilu 50 kilsaa eli päivän saldoks tuli yli 100 kilsaa pyöräilyä. :D Jossain vaiheessa se yritti houkutella mua tekeen saman, mut niin yllytyshullu mä en kyllä oo. :D

Mäki haluan päästä kulkemaan pyörällä! Pitäisi eka korjauttaa se. Luulin että oli vaan etukumi puhki. Korjasin sen ja ensimmäisessä ylämäessä takakumi rysähti irti ja nyt se vaihtaja (vai mikä lie) on pinnojen välissä. Korjaajalle kantaminen kuulostaa kauhean vaivalloiselta. Jos sitten syyskuussa ens kesää varten :D

Back
Ylös Bottom