Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi perse, ukilla ilmeisesti jotain syöpää.. Sädehoidot alkanee :( Vituttaa kun viikonloppuna oli riitaakin eukon kanssa ja se meni tokaisemaan siitä ukille. Pitkä juttu aivan turhasta, liittyy enempi siihen että olen niin helvetin armoton jääräpää enkä osaa antaa anteeksi vanhoja juttuja. Kait pitäs oikiasti treenata.

Asiasta toiseen:

http://blogit.iltalehti.fi/sari-mathlin/2012/06/11/elamani-parasta-aikaa/

:eek: :kuola:

Hienoa on myös tulla töihin ja kuulla heti että joutuu olemaan kahdeksasta tunnista ekat seitsemän yksin ja ilman taukoja. VMP. Voi olla vähä kiukkunen Kaira ku alkaa kunnolla iskee nälkä.

Etkös sinä työskennellyt jotenkin ruuan kanssa (lihan)? Eihän silloin tule ruuasta ongelmaa, vedät vaan sulle-mulle-periaatteella.

Työkaveri tuli jokin aika sitten ja mä pääsin syömään. 55min päästä loppuu työtkin. Reippaasti merkkaan työvuorolistaan pitämättömät tauot. Pomo tossa kävi sanomassa jotain hyvin hoidetusta hommasta. Sain mä jossain vaiheessa käytyä ostamassa sellasta nopeeta evästä mitä sit vedin aina kaks lusikallista asiakkaiden välillä. Ei ollutkaan niin paha päivä kuin ajattelin, katotaa mitä mieltä vastaava on huomenna ku oon tilaillu kamaa suht huolettomasti. Mtäs ei oo jättäny tilauksia ite tai informoinu määriä meille...

Minulle suositeltiin kuolattavaksi Heidi Montagia ja tarkempia tutkimuksia tehdessä sain selville, että hän ei olekaan "au naturel" vaan häntä on vähän korjailtu!

(katsokaapa haastattelijan ilme 2.36)

Tässä on lopputulos:

Onhan tuo aika älyttömän hot, ei voi kieltää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nonih. Tää jäi nyt sit soimaan päähän ku kaveri linkitti.

"maitorahka raakana, sata leukaa sarjana,
vatsapenkki vaakana, pakko nousta saatana!"

Lomalta paluu takana. Kesän ainoa lomaviikko. Ehkä elokuussa pari vko vapaata ku on aika palata kouluun. Ei siinä mitään, mutta miten on mahdollista että tekee ja tekee ja mikään ei valmistu?!

Aivan jäätävä nälkä ja vielä reilu tunti pitäis sinnitellä töissä. Eissssssssssssssaaaaaaaaaaaaa...

Ite on oksennellu vasta 11h, molemmista päistä tulee vuorotelle ja välillä samaan aikaa..

Onnea vastaanottamastanne taudista. Itselläni kesti inasen vaille 4pv, että _mikään_ pysyi sisällä, siitä sitten vielä toiset 4pv meni siihen, että kaikki ruoka ja juoma kuvotti. Vähitellen alkoi olo palautumaan ja nyt on kaikki nestevajaukset yms kyllä jo palautuneet :rolleyes: .

Väsyttää, vituttaa ja tänää ei nappais tasan yhtään lähtee treenaamaa ja pitäis kahet jaksaa. En vittu lähe, mässäilen kotona kaikkee paskaa ja pelaan diabloo ja käyn ajoissa nukkumaan.

Väsyttää, vituttaa ja tänää ei nappais tasan yhtään lähtee treenaamaa ja pitäis kahet jaksaa. En vittu lähe, mässäilen kotona kaikkee paskaa ja pelaan diabloo ja käyn ajoissa nukkumaan.

Miehen puhetta. Älä orjuuta itseäsi ylimääräisellä oravanpyörällä jos ei oikeasti vaan nappaa. Etköhän huomenna taas kerkiä :puntti:

Miehen puhetta. Älä orjuuta itseäsi ylimääräisellä oravanpyörällä jos ei oikeasti vaan nappaa. Etköhän huomenna taas kerkiä :puntti:

En ehi huomenna lajitreeneihi, jää pelkkään punttiin ja lenkkiin. Nyt on kyl ollu töitä sen verra vitusti, et tänää huilin. En käytä koiraakaa sen enempää lenkillä, vaa käydää illasta kuseksii tossa lähistöllä ja sit unille.

:rock: Vähän lyhyempi biisi ni pysyy paremmin kyydissä :D

Aiettä. Ostin pitkästä aikaa lihapiirakkaa, ja kyllä on muuten hyvää. Väliin pistin tavaraa mukaillen lappeenrantalaista Vetyä, joka on muuten Suomen parhaita ruokia.

Back
Ylös Bottom