Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Megan Fox nuorena ennen kauneusleikkauksia jne.

804220969_Megan_Fox.netTheHelp20043_122_19lo.jpg

804219509_Megan_Fox.netTheHelp20042_122_512lo.jpg

Aika hottis, kelpaisko? Minusta Megan oli jopa kauniimpi ennen kauneusleikkauksia.

Hirveen nättiä.

Kannattaa laittaa äänet pois, tuosta "musiikista" voi saada aivovamman.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Loistava kappale!
Meinasikko mennä Dragonforcea lokakuussa Seinäjojelle taikka Hkiin?

Juuri eilen tsekkailin että nosturin keikalle vois vaikka mennäkkin. Saa ny nähdä. Viime metallikeikan jälkeen ajattelin etten enää mee sinne pitkätukkien sekaan, mutta ois tota Dragonforce ilotellutilottelua varmasti siisti nähä livenä :rock:

Helkkarin kova vesisade ulkona, ihan kuin nauloja sataisi. Onks pakko mennä ulos jos ei taho?

Uppasin tän biisin youtubeen, koska se on niin hyvä ja haluan, että muutkin voi nauttia siitä :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kaveri kävi naisensa kanssa Pargassa ja ainakin keli+maisemat oli upean oloiset.

Voi perse mikä olo tuli. Öllöttää, oksettaa, päätä pakottaa, paha olla. Ei sitte mennä salille.

Ellu Kreikka on kyl aina hyvä vaihtoehto :)

E. Ja missäs sitä oikee oltii tänää? ;D
kotona :( kylmäkallet alaselässä ja jalat seinällä :/ . Välilevy päätti alkaa taas oireilemaan lauantaina, Yhyy. Tässä kuulostelen tohtiiko huomenissa lähteä reissuun, olisi tälle vkolle viä 3 reissupäivää jäljellä.
Joo, mää oon pari kertaa käynyt kreikassa ja oon kyä tykännyt.

kotona :( kylmäkallet alaselässä ja jalat seinällä :/ . Välilevy päätti alkaa taas oireilemaan lauantaina, Yhyy. Tässä kuulostelen tohtiiko huomenissa lähteä reissuun, olisi tälle vkolle viä 3 reissupäivää jäljellä.
Joo, mää oon pari kertaa käynyt kreikassa ja oon kyä tykännyt.

Auts. Paranehan pian :)

Juu ja lisäks Kreikka tarvii rahaa ni sinne on hyvä lähtee.. ite kävin viime kesänä viimeks Creetan Haniassa :)

Maksamakkara. :urjo:

Back
Ylös Bottom