Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taidan olla aika erikoinen mies kun ei mua kiinnosta juurikaan seurata mitään urheilua säntillisesti. Onhan se aina muikeaa kuulla jos Honda pärjää Moto GP:ssä, mutta muuten melko sama. Enhän minä siinä mitään voita jos joku ulkomainen lätkäseura vaikka pärjää jossain. Yritin eilen seurata nhl-peliä mut 10 ekaa minuuttia oli jo tarpeeks.

Kerettiläinen!

Pitää yrittää ymmärtää miehiä näissä urheiluasioissa!

Ymmarran toki :D Itseasiassa alan melkein jo pitaa futiksesta! Jos sattuu saamaan pubista hyvan paikan, niin mikas siina juopotellessa ja pelia katsellessa. Hollannissa oli kivaa v. 2010 kun katsottiin tyopaikalla kaikki Hollannin World Cup pelit ja finaalipaivana Damissa ei paassyt edes kavelemaan kunnolla koska kaupunki oli oranssin ihmismassan peitossa.

E.

Ei minuakaan kamalasti nappaa nuo jaliksen em-kisat. Alyssa tulen btw. Lontooseen lomalle ensi viikolla.

Mita sa siella/taalla?

Joo ei toi jalkapallo oikein uppoa, mielenkiinto menee jo siinä vaiheessa, kun joka 5. minuutti joku makaa maassa. En haluaisi katsella näyttelijäsuorituksia, kun niitä näkee tarpeeksi tv:stä muutenkin...

EDIT: Panda sanoi saman. :D

Kyllä on Daiina90, Ephe ja Panda oikeasa! Se on jämpti!

Myönnän kyllä, että on joitain urheilulajeja mitä seuraisin mielelläni.

Tulen lomailemaan vain kun on töistä vapaata ja olen aina halunnut käydä Lontoossa.

Mita meinasit tehda/nahda? Nyt on hyva aika tulla kaymaan kun olympiahaslinki ei ole viela alkanut. Ensi kuussa on jo eri juttu... Ma tahdon kayda taalla seuraavan kerran kun olen Lontoossa tai sen liepeilla paivaa tai paria pidempaan.

E.

Sori, mutta tuon "kuka feikkaa parhaiten" -saippuaoopperan sijaan tv:stä voisi tulla rugbya ynnä muita mielenkiintoisia lajeja.

Ma kylla katson mieluummin futista kuin rugbya. Rugby on liian rajua ja muutenkin jotenkin... noh, ei ainakaan mielenkiintoista :)

Kyllä on Daiina90, Ephe ja Panda oikeasa! Se on jämpti!

No minähän se olen aina oikeassa, mutta kyllä nuo muutkin joskus. ;)

Itse voisin seurata joitain kilpa-autosarjoja tms, mutta nekin kyllä jäis katsomatta kun en jaksa tota töllöä aukasta kun istun vaan koneella.

Itse voisin seurata joitain kilpa-autosarjoja tms, mutta nekin kyllä jäis katsomatta kun en jaksa tota töllöä aukasta kun istun vaan koneella.

Koneeltahan minäkin Formulat ja Moto GP:t katson. HDTV Player ja BBC Player ovat mahtavia ohjelmia!
Enkä kyllä itsekään seuraa futiksesta muuta kuin arvokisat.

Ralli! Mutta sekin on niin paljon parempaa paikanpäällä. Mikäs sen parempaa kun herätä aikasin aamulla ja lähteä kiertämään Jyväskylän metsiä :D

Mita meinasit tehda/nahda? Nyt on hyva aika tulla kaymaan kun olympiahaslinki ei ole viela alkanut. Ensi kuussa on jo eri juttu... Ma tahdon kayda taalla seuraavan kerran kun olen Lontoossa tai sen liepeilla paivaa tai paria pidempaan.

En kyllä käy Harry Pottereita katsomassa :D

Mulla on opas joka lupasi näyttää paikkoja. Minä tykkään kierrellä paikkoja, enkä tykkää kauheasti suunnitella reissuja etukäteen. Oli kyllä puhetta, että käydään ainakin Trafalkar Squarella, Camdenissa ja Hyde Parkissa. Mietin, että kävisi myös Harroldsissa, mutta eikös siellä ollut jokin pukukoodi, että farkut+t-paita päällä ei pääse? Damian Hirstin siellä näyttelyssä voisi käydä myös. Haluisin nähdä sen hain. Haluan myös vetää kännit brittipubissa :D

^^Eiks se paikanpäällä ole vielä tylsempää ku näet yhen mutkan kerrallaan? :D Metsässä samoilu tietenkin erikseen.

^Sit vaan seuraavalle kattomaan toista mutkaa :D
Ehkä siihen on kasvanut ku siellä on tullut käytyä pikkutytöstä.

Hehe, ihan hienolta hommalta tuo kuullostaa. Ei ole ite tullu käytä ku Tunturirallissa kuvaamassa ja kyllähän se kylmässa ottaa päähän - yks mutka riittää. :D

En kyllä käy Harry Pottereita katsomassa :D

Mulla on opas joka lupasi näyttää paikkoja. Minä tykkään kierrellä paikkoja, enkä tykkää kauheasti suunnitella reissuja etukäteen. Oli kyllä puhetta, että käydään ainakin Trafalkar Squarella, Camdenissa ja Hyde Parkissa. Mietin, että kävisi myös Harroldsissa, mutta eikös siellä ollut jokin pukukoodi, että farkut+t-paita päällä ei pääse? Damian Hirstin siellä näyttelyssä voisi käydä myös. Haluisin nähdä sen hain. Haluan myös vetää kännit brittipubissa :D

No hoh, kylla ma ainakin kavisin! :D
En ole ihan varma Harrodsin pukukoodista... Siisteilla vaatteilla pitaisi paasta sisaan. Mina kavin siella viimeksi vuonna 2006 enka varmaan kovin hienosti ollut pukeutunut. Pitaisi itsekin suunnitella ohjelmaa Lontoo-paivalle. En ole kaynyt kuin parissa turistipaikassa, joten haluaisin kayda mm. London Eyessa ja muissa nahtavyyksissa. Taalta on alle 1,5h junalla Lontooseen mutta jotenkin ei vaan tule kaytya kovin usein.

Kyllä moottoriurheilu on parhaimmillaan aina ihan oikeasti paikan päältä nautittuna, kun moottorin äänet kantautuvat aivoihin niiiiin paljon paremmin :kuola: Muutenkin internetin myötä on vähän kaikki menettänyt ruudulta katsottuna merkityksensä kun ei juuri mikään säväytä. Paikan päältä nähtynä pääsee vasta möykkä ja meininki oikeuksiinsa!

Back
Ylös Bottom