Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmm 5 olutta naukattu. Vieläköhän sitä yhen ottais vai joko riittää sunnuntai-illalle?
Ssssssssssaunaan. Mökille. Nyt. Uimaan ei voi mennä kun vesi on ihan stanan kylmää.
Merivesi oli ainakin 4-6 asteen välissä pe-la, eikä tuntunut missään. Laiturilta ukko alas -> tikkaat ylös ja äkkiä saunaa. -> repeat.. En ole koskaan ollut paremmassa puusaunassa, kuin eilen! Toimi varmaan kutvelon poistajana erittäin tehokkaasti.Kuinka niin? Eihän nyt ole edes pakkasta.
Jos pitää kysyä, niin se tarkoittaa, että ehdottomasti vielä yksi.
Selvä. Syytän sitte sua, jos huomen aamulla tuntuu pahalta lähteä polkemaan fillarilla 25 kilometrin matkaa seiskan jälkeen :D
Kuinka niin? Eihän nyt ole edes pakkasta.
Se on huomisen murhe, mutta otan täyden vastuun. Otin itse myötätunnosta toisen viskilasillisen.
Älä kuule muuta sano.
Olin myös salaa itsestäni ylpeä, kun se lapsi piti eniten minun ostamasta lahjastani.
Mita ostit? AwwMita ostit?
Meikalainen katsoo jo toista futismatsia putkeen. Eilen jouduin katsomaan yhden. Alkaa jo melkein kiinnostaa koko touhu :O Huomenna kannustan Englantia!
Vaikka kovasti yrität olla vahva, niin ymmärrän tuskasi.
AwwMita ostit?
Meikalainen katsoo jo toista futismatsia putkeen. Eilen jouduin katsomaan yhden. Alkaa jo melkein kiinnostaa koko touhu :O Huomenna kannustan Englantia!
![]()
Mies oli kovin innoissaan viime viikolla ja selitti miten on suunnitellut meille ohjelmaa koko viikonlopuksi ja maanantaiksi. Olin tietty itsekin innoissani koska ajattelin esim. viikonloppumatkaa tai muuta kivaa. Innostus loppui siihen kun toinen sanoi etta mehan katsotaan koko viikonloppu futista :jahas: