Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kattelin tossa parin päivän maratoonilla ton ekan kauden ja pakko myöntää että aika huikeeta settiä. Mites jatkokaudet, pysyykö taso samana?

Paranee. Kolmonen ehkä paras ekasta neljästä. Ykkönen on ikäänkuin perustason intro, tuostahan homma lähtee laajenemaan. Ykkönen ei oo huikeeta nähnytkään.

^Täytynee sitten kattoa kerrankin jos innostais yhtä kautta pitemmälle. Tosin normaalisti noissa sarjoissa kiinostaa se uutuudenviehätys malliin pako,heroes,24 ja lost, ja sitten ekan kauden jälkeen kun se vau efekti on lähtenyt niin ei paljoa jää jäljelle. Wiressä taas iski samat asiat kun oz:issa tai sopranosissa mikä oli huikea dialogi ja henkilöhahmot. Ne kantaa yleensä yhtä kautta pitemmälle.

^Täytynee sitten kattoa kerrankin jos innostais yhtä kautta pitemmälle. Tosin normaalisti noissa sarjoissa kiinostaa se uutuudenviehätys malliin pako,heroes,24 ja lost, ja sitten ekan kauden jälkeen kun se vau efekti on lähtenyt niin ei paljoa jää jäljelle. Wiressä taas iski samat asiat kun oz:issa tai sopranosissa mikä oli huikea dialogi ja henkilöhahmot. Ne kantaa yleensä yhtä kautta pitemmälle.

Mä oon kohta kattonu kakkoskauden loppuun ja kyllä tossa on just sitä samaa ku koukuttavuutta noiden henkilöiden kautta ku Sopranosissa oli.

Fuck, sanotaanko tossa biisissä noinkin? :D Mä oon kuunnellu sitte jotain eri versiota ehkä?

Ei sanota, oli vain vastaus tuohon ekaan lauseeseesi, muutamassa paikassa vain nähnyt tuon saman :D Hyvä biisi, juuri eilen kuuntelin Bloodhound Gangia. Mope edelleen oma lemppari.
E: Kieltämättä kyllä luulin, että siinä sanotaan noin, kun monesta paikasta tuon saman lukenut.

Harmaasta kelistä huolimatta tää on ollut so far oikein mukava lauantai. Combat ja sali ja aamiasta ja lounasta ja kaffetta. Heh, mä pysyn helposti tyytyväisenä. Kunhan on tarpeeks lepoa ja liikuntaa ja safkaa ja kofeiinia, niin kaik on hyvin. :D

Jatketaas taas kerran aamukoitti jälleen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10336667.jpg

+
Carlsberg_beer_in_bucket.jpg

+
BallnNet.jpg

Kieltämättä melko hyvännäköistä settiä teude.

e: tosin itelle riittäs noi bissetki

Hienoa settiä, teude. Mulle tosin riittäis tuo ensimmäinen muista en niin välitä. :)

Tänne vaan, kyllä tuosta riittää :D Vetäsin lautasellisen ja nyt jo täynnä. Dippejä yms. tietenkin myös riittämiin. Ja Colaa absolutisteille.

Pyr0 niin raavaana nuotion äärellä. Örgh :kippis1:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Haha, kyllä susta on tullu kunnon deeku, Ephe. Viinaa päivästä päivään ja rallattelee vanhoja iskelmiä. :lol2:

Jos totta puhutaan, niin minusta on raavaus kyllä erittäin kaukana. :D

Haha, kyllä susta on tullu kunnon deeku, Ephe. Viinaa päivästä päivään ja rallattelee vanhoja iskelmiä. :lol2:

Jos totta puhutaan, niin minusta on raavaus kyllä erittäin kaukana. :D

Höpöhöpö.. Amatööri tissuttelija lähinnä, pah.. Irwin on vaan niin helvetin kova ja nyt sain koko tuotannon ladattua hyvälaatuseina niin mikäs tässä kuunnellessa :kippis1:

Joo en mä raavaudesta mitään tiedä, kuullut termin kun äijät pajalla örissyt. Ajattelin että sopii sulle ku oot Lapista.

Höpöhöpö.. Amatööri tissuttelija lähinnä, pah.. Irwin on vaan niin helvetin kova ja nyt sain koko tuotannon ladattua hyvälaatuseina niin mikäs tässä kuunnellessa :kippis1:

Joo en mä raavaudesta mitään tiedä, kuullut termin kun äijät pajalla örissyt. Ajattelin että sopii sulle ku oot Lapista.

:D Niin vielä... ;)

Joo ehkä muut lapinmiehet onkin. Mie oon vaan tämmönen pieni hinttari. :lol2:

:D Niin vielä... ;)

Joo ehkä muut lapinmiehet onkin. Mie oon vaan tämmönen pieni hinttari. :lol2:

Ehkä tästä vielä ura urkenee.

Oot sä kuitenkin perkeleesti isompi ja körmympi ku minä. Tosin, ehkä tässäkin on termistössä pieniä vivahde-eroja etelän ja pohjoisen välillä.

Back
Ylös Bottom