Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Semihyvän humalan jos saavuttais tänään niin jes. Parin työkaverin kanssa liikenteeseen. Kotiinku pääsen niin Passoa-pullo auki ja parit aurinkoiset kurkusta alas, alkaa tää elämäki sit näyttää vähä paremmalta. Tai vähemmän paskalta ku näkökyky sumenee :D

Semihyvän humalan jos saavuttais tänään niin jes. Parin työkaverin kanssa liikenteeseen. Kotiinku pääsen niin Passoa-pullo auki ja parit aurinkoiset kurkusta alas, alkaa tää elämäki sit näyttää vähä paremmalta. Tai vähemmän paskalta ku näkökyky sumenee :D

No mikäs nyt Kairan mieltä painaa, kun moiseen touhuun pitää ruveta :D

christian_bale_american_psycho_patrick_bateman_axe_10989289_RE_PwnzElite_has_declared_war_on_...webp

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ehkä tästä vielä ura urkenee.

Oot sä kuitenkin perkeleesti isompi ja körmympi ku minä. Tosin, ehkä tässäkin on termistössä pieniä vivahde-eroja etelän ja pohjoisen välillä.

Elä nyt viitti. Ootappa ku lähetää kumoon tuoppia joku päivä tänä kesänä.

Kiinalainen sananlasku sanoo: "Jos haluat olla päivän onnellinen, juo itsesi humalaan. Jos haluat olla onnellinen vuoden, mene naimisiin. Jos haluat olla onnellinen koko elämän, aloita puutarhanhoito."

Voisin kuvitella, että jos teet nuo kaikki kännissä universumi räjähtää.

Elä nyt viitti. Ootappa ku lähetää kumoon tuoppia joku päivä tänä kesänä.

Perkele mopoilen vaikka lappiin ni päästään kumoaa sitä tuoppia kun muuten jää vaan puheen tasolle! :D :kippis1:

Kiinalainen sananlasku sanoo: "Jos haluat olla päivän onnellinen, juo itsesi humalaan. Jos haluat olla onnellinen vuoden, mene naimisiin. Jos haluat olla onnellinen koko elämän, aloita puutarhanhoito."

Mä luulen, et jossain jenkkiläisessä kotiäitilähiössä toteutetaan nuo kaikki kolme yhtäaikaisesti. :D Henk. koht. en oo kyllä koskaan hiffannut tuota puutarhanhoitoa. Mikä siinä on niin kivaa?

Mä luulen, et jossain jenkkiläisessä kotiäitilähiössä toteutetaan nuo kaikki kolme yhtäaikaisesti. :D Henk. koht. en oo kyllä koskaan hiffannut tuota puutarhanhoitoa. Mikä siinä on niin kivaa?

42128524_cannabis_pa416.webp

Mistään en mitään tiedä, mut kuhan veikkailen!

Ei oo pizza :D
Tortilla-sipsejä, jauhelihaa, fetaa, juustoraastetta, sipulia, paprikaa yms. sörsseliä uunissa n. 20min. Ja sitten dipit ja kaljat!

Okei, luulin tacopizzaksi! Mutta varmaan hyvää silti. :)

Aivan jumalaista, kannattaa tehdä joskus.

Ei noilla aineksilla kyllä voi mennä vikaan. Voi perse rupes läskin vattaonteloa pakottaa.... :kuola: mul ei oo vittu ku jotain helvetin jälkiuunileipää :jahas: jostain köyhän tingittävä.

Aivan jumalaista, kannattaa tehdä joskus.

Jeppis, otan vinkistä vaarin.

Vastavuoroisesti mitä herkkua mulla on:

10337127.webp

Ja sitten voi tietenkin pistää sekaan ihan mitä tykkää, tomaattia, papuja, bataattia, kanaa, yms mitä tykkää. Kakku näyttää hyvältä :drool:

No mikäs nyt Kairan mieltä painaa, kun moiseen touhuun pitää ruveta :D

Näääh, joku semirasittava perusvitutus, ei sen kummempaa. Ja työkaveritkin on lähdössä niin mikä jottei.

Galaksit räjähtää ja Keinonen laskeutuu rankaisemaan kaikkia? Sori, pyöri toi biisi päässä koko eilisen päivän. Tänään soi Bat&Ryyd - Perseet olalle.

Back
Ylös Bottom