Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aijaa, ehkä mä kuvittelen, mutta silloin kun mulla oli vähän liian tiukka tämä dieetti ja tosi alhaisilla hiilareilla, eli palkkarissakin oli pelkkää heraa, niin olin kuvittelevinani että lihakset ei palaudu niin nopeasti. Ehkä kuvittelin kun otti vaan päähän se pyörtyily.
e. niin mun pointtihan siis oli se palautusjuomassa olevan hiilarin vaikutuksen huomaaminen, mutta sitä nyt olisi ollut ihan turha kirjoittaa:)

Kahvista puheenollen, koska huomenna on vapaapäivä niin taidankin ottaa Bladen alle ja päräyttää iltakahville jonnekinpäin. Moro.

Reissulle kertyi mittaa 675km ja kahvia oli...hmm...sanoisinko laittoman hyvää.

Aurinko paistaa sen verran komeasti että nyt pihalle pesemään mopoa--->

Jee, vitutus maximus, eilen ylitöitä ja huominen vapaapäivä peruuntuu työtoverin saikkujen takia. Lauantainakin töitä. Levätään sitten sunnuntaina. :jahas:

Tuoreita mansikoita & vanilla kastiketta... :kuola: Kait tuolla yhden aterian korvaa? :D Unohdin ostaa kaupasta mitään "oikeaa ruokaa" eikä jaksa lähteä tallustelemaan uudestaan samaa lenkkiä.

Ihanaa että mun dieetti otetaan niin vakavasti; mun pöydälle oli ilmestynyt kaksi taivaallista omenamunkkia kun olin palavereissa:jahas: ..ai mistä tiedän että oli taivaallisia..no oli pakko maistaa

Nyt on vihdoinkin hyvä aika piilottaa muistitikku, jemmata kirjat ja olla avaamatta sähköpostia. Jos palataan kouluhommiin syksyllä. Saisinkohan mä nyt edes palkita itseni jotenkin, kun repäisin neli numeroisen stipendin ja nostin keskiarvon neloseen?

Kesä, I'm coming!

Nyt on vihdoinkin hyvä aika piilottaa muistitikku, jemmata kirjat ja olla avaamatta sähköpostia. Jos palataan kouluhommiin syksyllä. Saisinkohan mä nyt edes palkita itseni jotenkin, kun repäisin neli numeroisen stipendin ja nostin keskiarvon neloseen?

Kesä, I'm coming!

Rookie mistake. Itsehän teen kouluhommia kesäkuunkin aikana, pahimmillaan venyy elokuulle. Ei tosin mitään viime vuoteen verrattuna, kun sateisina päivinä ja duunissa päivittäin tuli tehtyä harkkatöitä eteenpäin. Tekemällähän ne loppuu, ja viimeisiä viedään.

Lähtekää joku Jäkeen ryyppään. Mullon tylsää. Voin imuroida.

En ole siis juonut...kuuntelen vaan musaa ja ihan hirrwwee kesäfiilis!

Viimeksi muokattu:
Kun toisinaan järjestetään noita kaikenmaailman pakkismiittejä, niin pitäisikö joskus järjestää Pakkiksen reserviläisille omat kertausharjoitukset?

Judishan lähtis ainakin mukaan? Hänet voitaisiin nimittää harjoituksen johtajaksi ja antaa väliaikainen ylennys Majuriksi tai joksikin muuksi omavalintaiseksi upseeriksi.
Ohjelmassa voisi olla yöpyminen maastossa, teltassa tietty, sisältäen kipinävuorot. Sitten voitaisiin vaikka kaivaa kenttälapioilla potero, kk-pesäke olis myös aika jees mutta on ehkä hieman suuritöinen harjoituksen lyhyehkö kesto huomioiden.
Kovapanosammunnat täytyisi varmaankin myös jättää väliin.
Se riskihän tässä tietysti on, että aamulla havahduttaisiin huutoon: "Jätkät! Karhut on syöneet Judiksen!" Ei jäänyt jäljelle kuin puolikas lenkkari ja Mein Kampf..

Noniin, onko kenelläkään lisää ideoita? Tai puolijoukkuetelttaa?

Noniin, onko kenelläkään lisää ideoita? Tai puolijoukkuetelttaa?

Lätkäpeli pääkaupunkiseutu vastaan kupittaa. Ei oo telttaa. Joskus aamuisin on pystyssä mutta harvemmin enää sitäkään.

Vittu olin unohtanu koko biisin ja videon! Fanitin tätä joskus junnuna kun tuli MTV:ltä :lol2:

Ei ihme että musta tuli vähän tämmönen :dance2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Paitsi mun; se on täynnä heiaheia:n päivityksiä :puntti:
..pitäs ehkä hankkia taas elämä.. no jahka dieetti on ohi :D

Mitä ne on?

Edit: googlasin. Selevä. :D

Noita Sieg Heil pätkiä tuli vähän aikaa sitten katottua, koukuttavaa matskua kieltämättä. Pakkikselta löytyy muuten ketju noista.
Mun suosikki on se sissitakkinen aluekomentaja, harvoin menee vattat kipeeks nauramisesta, niin tosta meni. Ja tuo suojeluskuntamies vetää myös hyvin.

^^Äh, nuo heiaheiat on joskus aika ärsyttäviä jos joku hypettää koko ajan liikkuvansa. :D Menee samaan kastiin vauva- ja eläinkuvien kanssa.

Back
Ylös Bottom