Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Haha oon vammanen kyllä. Liian hyvä biisi ni malta mennä unille :D Noh, hätäkös tässä kun ei tarvi kun herätä soittaa pari puhelua aamulla..

Nyt ne työt sitten alkaapi... Perjantaina tuntu mukavalta, mutta nyt ei. Toissayönä känniunta 4h ja viimeyönä tuli nukuttua 6-7h. Väsyttää.

Hyi prkl mikä olo ollu, rapula ollu koko eilisen ja tämän yön ja ahistaa kokoajan, n. 22h sitten tuli lopetettua juominen. :D onko muilla ollu samallaiset päättäjäiset/lakkiaiset/valmistujaiset? :D

Noni, antaa kuulua kuka se nainen on :D (ethän sää muuten koko viikonloppua täältä olisi tietenkään voinut olla pois :rolleyes: )

Haha, oliski :D Ihan kaverin kanssa lähdettiin Tampereelta Raumalle toisen kaverin luo viikonlopuksi, ukkoporukalla siis. Ei siinä ryypiskelyn ohella edes huomannut koko pakkista. Jäi hyvät kännikirjoituksetkin laittamatta känniketjuun höh..:D

Perkele, saisi olla jo perjantai. Meni tuo viime viikonloppu taas vähän turhan nopeasti.

Aamukohveet peleille.
fpf535.png

Perkele, saisi olla jo perjantai. Meni tuo viime viikonloppu taas vähän turhan nopeasti.

Aamukohveet peleille.

Puhut vähän mutta asiaa. Aivan joka sanaa konppaan. Miksi taas tollanen avatar oi miksi?

Muoks. Olisiko kellään ehdotuksia minne viedä/mitä tehdä heinäkuussa 80-vuotiaiden ameriikan sukulaisten kanssa? Ovat jo käyneet täällä, joten Porvoo, Tallinna, Fiskars, Temppeliaukion kirkko jne nähty. Ja eivät kyllä pysyis 10 km kauniilla järvikävelyllä mukana. Viime visiitistään on tosin ainakin 5 vuotta aikaa.

Oliks tossa välissä jo viikonloppukin? Tais olla... Mä muutin siskoo koko vklopun ja yksis lakkiaisis poikkesin. No saatiinpaha vanha kämppä luovutuskuntoo ja uus sen näköseks et vois jo pitää tuparit :D

Voi vittu mitä unta näin tossa äsken. Ensin se oli ihan mukava uni ku olin jossain kaupassa ja kassatyttö oli söpö ja mukava mut sit ku lähin parkkipaikalle ettii autoa ni muuttu ihme psykologiseksi trilleriksi. Hyi helvetti

Oot kyä yks avatarpoliisi :lol2: Tuo ilme puhuttelee minua henkisellä tasolla.

Niin olenkin:D Mutta kun tuosta tulee mieleen Lauri Tähkä:down: :lol2:
Ephe saa kyllä 10 extra-pistettä avatarista:D

Mä olen koukussa Raappanaan ja JukkaPoikaan. Reggae okey. Vaikeeta vaan toi aamupalan teko kun lanteet seilaa keittiön laidasta toiseen :D Että huomenta vaan!

Meidän perhees on hauvakuume.. Poika sanoo boxeri pitäs hommata. Mitä tuohon nyt voi sitten sanoa. Itse en ole innostunut ajatuksesta. Tykkään matkustaa paljon ja tommoiset rajoittaa.

Lisämuokkaus: Kumma kun on edelleen aivan jäätävän huonolla tuulella. Väärä lääkitys varmaan.

Meidän perhees on hauvakuume.. Poika sanoo boxeri pitäs hommata. Mitä tuohon nyt voi sitten sanoa. Itse en ole innostunut ajatuksesta. Tykkään matkustaa paljon ja tommoiset rajoittaa.

Vaikkei mitään perhettä olekkaan niin tuo on juurikin se syy miksi en omista koiraa. Ilman mopoharrastusta luultavasti olisi ruffe seurana, mutta ei viitsi ottaa kun se joutuisi sit olemaan niin paljon yksin ja hoidossa :(

Back
Ylös Bottom