Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Öitä höttöpäät.

Rihanna - Only Girl

Tästä erittäin onnistunut mash up. Alkuperäistä huomattavasti parempi:

Rihanna on yksi sankaritar kanssa. Jossain haastattelussa se sanoi, että laulun sanat tulevat suoraan sydämestä ja siinä on aina jotain omaa tunne-elämää takana. Meikälle ainakin tuli mieleen biisi S&M ja mitänäitänyton.

EDIT: toinen oli toi Rihannan kommentti "Sometimes I had to just stop recording because the lyrics were too deep. They would leave me in tears" :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joskos sitä sitten unille lähtisi. Tänään on ollut ihan mukavainen päivä. Liikuntaa, hyvää ruokaa, parasta mahdollista seuraa ja tarpeeksi hiljaisuutta. Oi sie, ei edes nuo kropan krempat niin haittaa kun henkisesti mieli on hyvä :) Kauniita unosia, pölijät!

Sä olet kaira niin ihanan positiivinen:) Ja juu öitä vaan puupäät:)

Ei uskalla nukkumaan mennä kun liskodisko odottaa. :(

Jeep, 05:30 herätys mut alko puskee oloi ihan huolel.

Itse olin aamulla 0800 aikoihin melko varma että tulee :urjo: mut kestin!

Itse olin aamulla 0800 aikoihin melko varma että tulee :urjo: mut kestin!

Sama homma täällä aamulla herätessä, taistelin ja sain pidettyä sisällä. Mutta sitten iltapäivällä koitin syödä yhden leivän ja samantien se tuli ylös.

Sama homma täällä aamulla herätessä, taistelin ja sain pidettyä sisällä. Mutta sitten iltapäivällä koitin syödä yhden leivän ja samantien se tuli ylös.

Buuujaaa!! :hyvä: We have the winnaaah! :dance2:

Haha, hiton hölömö. :D

Krapulapäivää seuraava yö.. huhhuh se vasta perseestä onki.
voluMzor 2 päivää sitten

titityy! TITITYY!! :lol2:

Voe helvetti.. Rupeiskohan se olee..

Back
Ylös Bottom