Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En kyllä löytäny ku 10€, mutta köyhän mieltä piristi sekin.

Ainii mähän sen sinne jätin ku vw-miehen passatilla heitin yhen känniläisen himaansa ja se halus maksaa vaikka ei ollu mun auto eikä mun kiisselit ja muuten sun pirssil pöristeltii. Saa kai sillä jonku 80km bensat tms.

Näin viime yönä sellaista unta, jossa Risto Kaskilahti oli valittu yleisurheilun EM-kisojen Suomen joukkueeseen. Lajina hänellä oli joko kymmenottelu tai seiväshyppy.

Tuleeko teille muuten koskaan mieleen, että jos alottais aivan uudenlaisen elämän? Niiku muuttais johonki ihan uuteen kaupunkiin jossa ei tunne ketään ja ei pidä vanhoihin tuttaviin mitään yhteyttä.

Itte mietin tota aina sillo tällö, mutta eipä ole vielä tullut tehtyä :D

Mää oon tehnyt noin, itseasiassa kolmestikin. Sillä poikkeuksella, että parhaaseen kaveriini olen pitänyt aina yhteyttä (ja pidän edelleen). Mutta miksi vanhoihin tuttaviin ei saisi pitää yhteyttä? Tuskin heitä nyt satoja on?

Uuden kaupungin & uusien ihmisten yms. uuden verkoston kasaaminen voi olla joko hidaste tai haaste. Minusta kaikkein mahtavinta moisessa on silti aina ollut, että kukaan ko. paikkakunnan tyyppi ei tiedä sinusta mitään, ei hyviä eikä huonoja asioita, saat aloittaa kaiken alusta ja todellakin puhtaalta pöydältä. Kaikista uusista kaupungeista on jäänyt 1-2 hyvää ystävää, ja nippu ns. hyvän päivän tuttuja joiden kanssa morotellaan jos satutaan samalle hehtaarille, mutta muuten ei pidetä yhteyttä.

Suosittelen oikein lämpimästi! Ja jos alkaa liiaksi ahdistaa uudet ihmiset, niin ainahan sitä voi muuttaa takaisin vanhaan tuttuun mukavuusalueeseen.

On vähän kristuksen pahalla tuulella. Ei vissii kannattais kirjottaa mitään. heh. 3 viestiä jo deletoinu.. Treenipäivyri onnistu sentään :D

Onko kellää sama fiilis että tekis mieli sanoa suorat sanat joskus foorumilla?

Toki on.

Anna mennä. Kerran se vaa kirpasee.

Taidan skipata tältä päivältä. Rahkaa, jogurttia ja kosto pyörimään. Telkkariin siis.. :)

Vuohenjuusto...:kuola:

Päivä tuntunut ihan uppoavalta laivalta. :zzzz:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tulipa väsättyä tota gymlogin chilijauhelihamakaroni -mössöä huomiseks töihin ja ei millään viittis oottaa huomisee asti ku se on vaa nii prkl hyvää :D

Oli muuten aika jännä fiilis olla rehtorin kanssa samassa saunassa salin jälkeen :D

Yhden viikonlopun pakkikselta pois ja miljoona lukematonta sivua ketjuissa joissa "aktiivisena" ollu mukana. Kuka reforois mitä tapahtunu?:D

Back
Ylös Bottom