Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Daiina :whip: Ei se oo unille malttanu mennä!

Vitjankekka! En mä nuku (mutta joskus silleen söpön kissamaisesti). :3 Pari biisiä vielä ja sit lupaan nukkua (tai ainakin pötkötellä). ;)

Omnomnomnom rahkaa... Menkää nuoret nukkumaan, niin pysytte nuorekkaina.

Höhöö juokale on hauska uus sana :D Vai että kissanunta kaikkea sitä... Uni on kyllä ihan jees mutta notta kissanuni mitähän se o?

Minä tartten kuvaajan. Ei tule pirua eikä perkelettä itse kuvaten. Ihan sama. Mitään näytettävää oliskaan. Nyt unille. Hyvää yötä, nukkukaa tiukasti ja nähkää unia paremmasta huomisesta.

Omnomnomnom rahkaa... Menkää nuoret nukkumaan, niin pysytte nuorekkaina.
Et vois enempää olla oikeassa. Esimerkki elävästä elämästä: illalla klo 20 tienoilla kaupassa multa kysyttiin paperit. Olin jotakuinkin 25 v. silloin, enkä koskaan oo ollu mikään babyface. Aamulla, työyön jälkeen, 90 vee pappa oli sitä mieltä, että olin entinen työkaveri. Eli ikää tuli tuntien sisällä n. 30 vuotta lisää.

Minä tartten kuvaajan. Ei tule pirua eikä perkelettä itse kuvaten. Ihan sama. Mitään näytettävää oliskaan. Nyt unille. Hyvää yötä, nukkukaa tiukasti ja nähkää unia paremmasta huomisesta.

Jääkaappiketjuu häh?

Joop, kyllä tarvii tämänki kissan vetää pienet kauneus(*kauheus)unet, että jaksaa taas huomenissa viipotella.

Niin se kello rientää. Tarvis vielä tiskata ja siistiä asunto, kun aamulla tulee venttiilimiehiä sisään halusin tai en. Ei ole helppoa asua kerrostalossa.

Ephe-parka, joutuu laulamaan itse itselleen onnittelulaulun. :( Jättimäinen virtuaalihali joka tapauksessa, vaikka todennäköisesti lemuatki pitkälle ja pahalle. :D

Paljon onnea vaan, Ephe! Ties vaikka joku päivä pääset miehen ikkään(27)! :D

Pilleett! :dance: Sennheiserit tekee parhaansa että oisin huomenna kuuro, mut ei hätää. Se on ihan cool.

Kiitos Pakkiksen eliitille onnitteluista!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eikös se miehen ikä ollu vasta 40-vuotiaana? Pikkupoikahan sä vielä olet, ego vaan on suuri. :D

Eikö kaikilla pikkupojilla ole? :D Toivon suuresti, että parhaat ja miehisimmät vuodet on edessäpäin.

Eikö kaikilla pikkupojilla ole? :D Toivon suuresti, että parhaat ja miehisimmät vuodet on edessäpäin.
Kaikilla miehillä on, huolimatta iästä. Valitettavasti. Elämä miesten kanssa olis paljon helpompaa, jos se ego edes hetkellisesti pienenis. Asian ymmärtäminen ja hyväksyminen on kuitenkin jo puoli voittoa.

Back
Ylös Bottom