Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäää juappo mustya on tullu :lol2:
Daiina :whip: Ei se oo unille malttanu mennä!
Et vois enempää olla oikeassa. Esimerkki elävästä elämästä: illalla klo 20 tienoilla kaupassa multa kysyttiin paperit. Olin jotakuinkin 25 v. silloin, enkä koskaan oo ollu mikään babyface. Aamulla, työyön jälkeen, 90 vee pappa oli sitä mieltä, että olin entinen työkaveri. Eli ikää tuli tuntien sisällä n. 30 vuotta lisää.Omnomnomnom rahkaa... Menkää nuoret nukkumaan, niin pysytte nuorekkaina.
Minä tartten kuvaajan. Ei tule pirua eikä perkelettä itse kuvaten. Ihan sama. Mitään näytettävää oliskaan. Nyt unille. Hyvää yötä, nukkukaa tiukasti ja nähkää unia paremmasta huomisesta.
Jääkaappiketjuu häh?
No ephe miltä tuntuu olla päivänsankari jo keskellä yötä häh? Onneks olkoo 23v.
Eikös se miehen ikä ollu vasta 40-vuotiaana? Pikkupoikahan sä vielä olet, ego vaan on suuri. :DPaljon onnea vaan, Ephe! Ties vaikka joku päivä pääset miehen ikkään(27)! :D
Eikös se miehen ikä ollu vasta 40-vuotiaana? Pikkupoikahan sä vielä olet, ego vaan on suuri. :D
Kaikilla miehillä on, huolimatta iästä. Valitettavasti. Elämä miesten kanssa olis paljon helpompaa, jos se ego edes hetkellisesti pienenis. Asian ymmärtäminen ja hyväksyminen on kuitenkin jo puoli voittoa.Eikö kaikilla pikkupojilla ole? :D Toivon suuresti, että parhaat ja miehisimmät vuodet on edessäpäin.