Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ompa hienosti muotoiltu! Nää nuoret lihat on vielä ihan sitkeää ja kaipaa pureskelua.

Nuorena nainen on kyllä kaunis, mutta iän mukana häviävä enin tyttömäisyys ja lisääntyvä kypsyys, älykkyys, itsevarmuus ja tyylikkyys. Nämä ominaisuudet korostuvat vanhemmissa naisissa.

Ehkä niitä lapsia alettiin sitten tehdä ennen aikaan joskus heti 18-vuotiaana ja sitten se olikin lasten myötä sitten siinä se kukoistus?

Eikäku silloin ei vielä ollu keksitty kikbäkkejä, joilla ne allit saa kyytiä ;). Voi myös olla, että työtä tehtiin enemmän, nukuttiin ja meikattiin vähemmän ja ei muutenkaan hitsattu sen naamavärkin ulkonäön suhteen niin paljon kuin nykypäivänä.

Selkätreeniä vois kohta lähtee harkihteen, velipoikakin tulee reenailemaan. Outo vetää kimppareenejä veljen kanssa.

Koskahan meikä pääsee oman siskon kanssa treenaamaan... Sillä olis jo varmaan mulle paljon opetettavaa

Hmm... minäkin taisin silloin polttaa vielä. En muista ihan tarkkaan, lopettamassa kai olin noihin aikoihin suunnilleen. Hölömön hommaa. On sitä tosin tuon jälkeenkin tullut tupruteltua mutta tuli tuossa kolme vuotta täyteen ilman pöhäystäkään. Passiivista ei lasketa, mielelläni pysyisin senkin ulkopuolella, mutta eipä aina onnistu.

Tääkin halusi olla kuul skidinpänä ja paha tapa tuli aloiteltua jo 11-vuotiaana kun kotialueen syrjin kioskirouva suostui myymään myös alaikäisille. Silloin oli vielä tää 15v. ikäraja röökin ostoon...vai oliko se 16? Ulti? Mutta sanoisin, että yksi elämäni parhaimpia tekoja ja päätöksiä oli lopettaa tupruttelu kokonaan 3,5 vuotta sitten. Ei tee enää mieli edes maistella, saati sitten haistella, mutta välillä joutuu väkisinkin tilanteisiin joissa ympärillä olevat sauhuaa.

16 oli raja, muuttui juuri silleen sopivasti kun olin 14 tai 15 että ei mennyt enää ikä läpi kioskilla kun yritin ostaa ilman papereita. 7 vuotta tuli lasiin ilman tupakkaa, ei kaduta. Välillä kyllä toivon, että voisin polttaa esim. kesäisin mökillä, mutta en uskalla edes yrittää että mitä siitä tulisi. Sen verran obsessiivinen persoonallisuus että kohta se olisi taas reilu aski päivässä.

Tämä päivä ei pääty koskaan. :jahas: Ei onneksi enää kuin 257km kotia. :dance: Mie olen miettiny, että alan kouluttaa noita poroja. Traumatisoin ne, niin seuraavan kerran kun ne näkee auton, niin ei varmasti uskalla tulla tielle. Vielä pitäis miettiä miten toteutan tuon traumatisoinnin. :evil:

Nuorena nainen on kyllä kaunis, mutta iän mukana häviävä enin tyttömäisyys ja lisääntyvä kypsyys, älykkyys, itsevarmuus ja tyylikkyys. Nämä ominaisuudet korostuvat vanhemmissa naisissa.

Miten musta tuntuu että meidän kylässä naiset ei juurikaan panosta ulkonäköönsä, sellaisia siiderivalaita. Ei urheile mitään eikä jaksa edes panostaa vaatteisiin(mun eukko poislukien:D). Tossa kun pörräs viikonlopun stadissa niin oli pari kertaa maalaisella monttu auki, vittu mitä kissoja liikenteessä:kuola:

Tuosta iästä vielä että olen ollut itseäni 9v. vanhemman naisen kanssa avoliitossa. Olihan se saatanan fiksu ja itsevarma, eikä mikään rumistuskaan.

Mie olen miettiny, että alan kouluttaa noita poroja. Traumatisoin ne, niin seuraavan kerran kun ne näkee auton, niin ei varmasti uskalla tulla tielle. Vielä pitäis miettiä miten toteutan tuon traumatisoinnin. :evil:

Kerro heti kun onnistut. Porot möllöttää vaan keskellä tietä tyhjine ilmeineen ja eivätkä välitä vaikka rekka tulee 100 km/h kohti... Tyhmiä elukoita. Ja miksi ihmeessä pitää juosta auton edellä kilometrejä ennen kuin tajuavat väistää pientareelle. :face:

Töissä oli niin hanurista.. Ja muutenkin ihan masis.

No perhana, tympeitä aina noi :( Mikäs masista aiheuttaa töiden lisäksi?

Kyllä kans töissä koeteltiin aamulla hermoja. Piti tänään lähtee iso tilaus ja ahkeroin eilen hemmetisti että se ehtis ajoissa.. No eihän siellä kukaan ollu niitä seuraavia vaiheita valmistellu yhtään vaikka vielä ilmoitettiin niille että huomenna on sitten kiire vaikka olis kaikki valmiinakin, meinasin lähtee samantien kotiin :D Mutta loppuviimein ihan ok päivä ja tuli valmista!

Kerro heti kun onnistut. Porot möllöttää vaan keskellä tietä tyhjine ilmeineen ja eivätkä välitä vaikka rekka tulee 100 km/h kohti... Tyhmiä elukoita. Ja miksi ihmeessä pitää juosta auton edellä kilometrejä ennen kuin tajuavat väistää pientareelle. :face:

No mulla on potentiaalinen idea, mutta en viitsi sanoa sitä julkisesti. Tuo se on kyllä poron perustaktiikka juosta ajovaloissa ja kuikuilla taakse. Olen analysoinnut poroa tässä matkalla ja huomannut, että mitä vanhempi poro sitä todennäköisemmin se ei pelkää autoa. Tästä vedetäänkin johtopäätös, että vanhemmiten tottuvat ettei auto tee pahaa. Siksipä ne pitäis traumatisoida nuorena! Jatkan kenttähavainnointia ja siirryn kenttätesteihin kesänmittaan.

Miks masis?

No perhana, tympeitä aina noi :( Mikäs masista aiheuttaa töiden lisäksi?

Kuulkaas herrat.. sinkkuus. :D Vaikka oon yrittäny aina miettiä että ei siinä, yksin on hyvä olla ja ei pidä stressata asiasta, niin kyllä se piru vie välillä painaa mieltä kun alkaa asiaa ajattelemaan. Täytyis pitää ittensä kiireisenä niin ei olis aikaa ajatella liikoja. :D No huomenna taas eri mielentila, hope so!

Pari sekkaa päivää vielä jäljellä! Jooospa menis unten maille. ->

P.S. Saako sapiskaa jos editoi viestiä vielä klo 00.00 jälkeen? ;)

Kotona! Voiskait tuota hieman nukkuakki. :jahas:

Ephestä tullu stalkkeri.

Back
Ylös Bottom