Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ompa hienosti muotoiltu! Nää nuoret lihat on vielä ihan sitkeää ja kaipaa pureskelua.
Ehkä niitä lapsia alettiin sitten tehdä ennen aikaan joskus heti 18-vuotiaana ja sitten se olikin lasten myötä sitten siinä se kukoistus?
Selkätreeniä vois kohta lähtee harkihteen, velipoikakin tulee reenailemaan. Outo vetää kimppareenejä veljen kanssa.
Hmm... minäkin taisin silloin polttaa vielä. En muista ihan tarkkaan, lopettamassa kai olin noihin aikoihin suunnilleen. Hölömön hommaa. On sitä tosin tuon jälkeenkin tullut tupruteltua mutta tuli tuossa kolme vuotta täyteen ilman pöhäystäkään. Passiivista ei lasketa, mielelläni pysyisin senkin ulkopuolella, mutta eipä aina onnistu.
Koskahan meikä pääsee oman siskon kanssa treenaamaan... Sillä olis jo varmaan mulle paljon opetettavaa
Phöh olipas kaikinpuolin huono päivä, tänkin ois voinu jättää välistä.
Mikäs on päivässä menny pieleen?
Nuorena nainen on kyllä kaunis, mutta iän mukana häviävä enin tyttömäisyys ja lisääntyvä kypsyys, älykkyys, itsevarmuus ja tyylikkyys. Nämä ominaisuudet korostuvat vanhemmissa naisissa.

Joo kyllä mäkin oon mielummin tämmöi pullukka kun semmoi viimone oljenkorsi mitä olin siinä 17v nurkilla. 187cm ja 65kg suunilleen silloin. Huhhuh
Mie olen miettiny, että alan kouluttaa noita poroja. Traumatisoin ne, niin seuraavan kerran kun ne näkee auton, niin ei varmasti uskalla tulla tielle. Vielä pitäis miettiä miten toteutan tuon traumatisoinnin. :evil:
Töissä oli niin hanurista.. Ja muutenkin ihan masis.
Töissä oli niin hanurista.. Ja muutenkin ihan masis.
Kerro heti kun onnistut. Porot möllöttää vaan keskellä tietä tyhjine ilmeineen ja eivätkä välitä vaikka rekka tulee 100 km/h kohti... Tyhmiä elukoita. Ja miksi ihmeessä pitää juosta auton edellä kilometrejä ennen kuin tajuavat väistää pientareelle. :face:
Miks masis?
No perhana, tympeitä aina noi :( Mikäs masista aiheuttaa töiden lisäksi?