Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Katselin, että esim. eduskunnassa olisi ollut ihan mielenkiintoinen harjoittelupaikka. Sitten huomasin, että hakijalta toivotaan aitoa kiinnostusta tasa-arvo- ja yhdenvertaisuusasioihin. Ei perkele, pitäkööt tunkkinsa. Yliopiston puolella oli myös ihan kiinnostavia hommia, mutta niissäkin pitäisi olla kiinnostunut aidosti monikulttuurisuusasioista.

Suurimpaa osaa tämän maan töistä tehdään vain ja ainoastaan rahan takia.
Ja onhan se plussaa, jos työ on mieluista ja työkaverit mukavia. :)

Tiättekö muuten mitä? Mää yritin eilen peilin avulla katella, onko mulle tullut yhtään lihaksia ja mä voisin vaikka vannoa, et selän keskiosassa on jotain sellaista, joka ei oo rasvaa tai mun mielikuvituksen tuotetta. :rock:

Tiättekö muuten mitä? Mää yritin eilen peilin avulla katella, onko mulle tullut yhtään lihaksia ja mä voisin vaikka vannoa, et selän keskiosassa on jotain sellaista, joka ei oo rasvaa tai mun mielikuvituksen tuotetta. :rock:

Tosta tuli mieleen ku joskus tossa helmikuun paikkeilla poustailin peilin edessä ja ihmettelin, että mikä luu tuossa törröttää ja miksei se mene pois. Siihen olikin kasvanut takaolkapään lihas :D Hyvä usko omaan kehitykseen...

Tosta tuli mieleen ku joskus tossa helmikuun paikkeilla poustailin peilin edessä ja ihmettelin, että mikä luu tuossa törröttää ja miksei se mene pois. Siihen olikin kasvanut takaolkapään lihas :D Hyvä usko omaan kehitykseen...

Niinpä. :D Sitä jotenkin sokeutuu sille, miten oma keho muuttuu. Ulkopuoliset huomaa helpommin.

Höpö höpö. CV:llä (tai tutustumisella) kun pääsee haastatteluun, niin siellä merkitsee enemmän sosiaaliset taidot kuin mielistely. Vaikka joo, et tainnut olla tosissasi.

Njoo. Onhan täs päässy ties kuin monee haastatteluuki mut yks selkee fakta taitaa olla se että ei olla ees tarvittu työntekijää. Jonkun verran tullu kuitenki haastatteluis käytyä ja naamaa näyttämässä sellasissaki paikoissa mistä on vaa juorua kuullu että tarvetta olis.

Taidan jättää jatkossaki noi suklaahämishommat niille jotka sen osaa :D Joku sais ostaa ton mun auton ni vähä helpottais työnhakuvitutustaki ;)

Kesä! Nyt ei saa murjottaa! Moottoritie on kuuma ja liipalaapa!

[video=youtube_share;v9hdMSr6Duc]http://youtu.be/v9hdMSr6Duc[/video]

Eilen meinas tulla pieni pedofiiliis rannalla kun siihen hyökkäsi n.10 6.- luokkalaista tyttöä. Ranta oli hyvin pieni, laiturin pätkä, pukusuoja, ja nuotiopaikka jonka ympärillä 4 penkkiä. Siinä ne sitten rupes pörräämään ja kyseleen tyhmiä, luulivat mm. että olen 20v. Oltiin kaverin kanssa heitä kohtaan hyvin vähäsanaisia muutamaa täys repeämistä lukuunottamatta. Pedofiilis syntyi oikeestaan siitä että oltiin kaverin kanssa pienessä maistissa ja kaljatölkit kädessä, sitten hirveä lauma lapsia ympärillä niin se tuntui jotenkin väärältä. Aina kun meni lenkkeilijä ohi tuli mieleen että mitähän hittoa toikin ajattelee. Jos likat olisi ollut siinä ensin, niin oltaisiin salettiin menty muualle grillaan ja kaljoittelemaan.
Ja sitten alkoi se esittäminen:face: Naamaan vedettiin hiilellä sotamaalaukset ja pari rupee jammaileen mun matkaradion tahdissa, voi helvetin helvetti:wtf: Päiväkirjan sivuja revittiin ja heitettiin notskiin. Siinä vaiheessa oli pakko palauttaa tytöt takaisin maanpinnalle joten kysyin että koskas teillä on kotiintuloaika "ei meillä oo". No ei niin vissiin, onneksi ne lähti siitä sitten pian, naamat nokisina:lol2:

Ja sama homma jatkuu, pe kun oltiin grillaamassa niin siihenhän nää lapsoset porhaltaa paikalle ja huikkailee MOII! Menin vuoleen makkara tikkuja niin kuului vaan supinaa että toi on se 34v. Toivottavasti eivät tunne mua kohtaan mitään seksuaalistavetovoimaa koska se olisi jo sairasta! Vaan pitävät muuten mielenkiintoisena ihmisenä. Sama homma jatkui eilen kun kävelin Siwasta kotiin niin 3 näitä riiviötä tulee Jopoilla vastaa, rinkuttaa kelloa ja taas moii!

Jos olisin teini kannibaali niin siinä olis helppoa riistaa. Ellei ne ei kohta rauhotu niin sanon rumasti, ei kuitenkaan liian, niillehän vois tulla pahamieli ja sitten mennään kertoon iskälle että tuhma setä kiusasi.

edit. Taitavat vaan kuitenkin pitää mua pilkkanaan:lol2:

Jumalauta mä oon ollu tänää reipas. Käyny pesulla ja siivonnu kolme pussillista kaikenmaailman irtoroskia lattioilta ja pöydiltä. Pyykkikonekkin pyörii tuol. Kaupasta kävin ostaa roiskeläppää ja mättöö ni nyt voi hyvin mielin röhniä loppupäivän. höhöhöö

Perkele Ephe. Sinun avatarin takia tulee aina mieleen "voisi lähteä Mäkkiin", ja seuraavaksi menee vartti kun yrittää pyyhkiä sen ajatuksen mielestä.

Olen unohtanut kertoa, että sunnuntain riennoissa kokeilin uutta makuelämystä. Laitoin nimittäin voita Fasupalan päälle.

Mielenkiintoinen yhdistelmä. Et kuitenkaan kokeillut kääriä sitä pekoniin? :D Fasupala vois toimia myös dipattuna pähkinäsuklaalevitteeseen. Makeaa makealla ei voi mennä pieleen. :lol2:

Back
Ylös Bottom